لغو مراسم دِبست / فیفا 2020 بهترین ندارد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، به نقل از مارکا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو امسال نمی توانند امیدی به فتح جایزه دِبست فیفا داشته باشند.

فدراسیون جهانی فوتبال تصمیم گرفته است تا به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی رقابت های فوتبال، امسال مراسم دِبست را برگزار نکند و این جایزه یک سال به تعویق خواهد افتاد.

مراسم گالا قرار بود سپتامبر امسال در شهر میلان به انجام برسد و بهترین های سال فوتبال در رده مردان و زنان انتخاب شوند. کریستیانو پیش از این دو بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فیفا شده بود و مسی نیز سال گذشته به این عنوان دست یافت. جایزه ای که به عملکرد بازیکنان در طول یک فصل فوتبالی توجه دارد.

جانی اینفانتیو رئیس فیفا تاکنون تمام تورنمنت ها و مراسم های عمومی را لغو کرده به جز جام جهانی باشگاه ها که قرار است دسامبر امسال در ابوظبی برگزار شود که البته برگزاری آن هم در هاله ای از ابهام است چرا که سرنوشت لیگ قهرمانان اروپا و دیگر قاره ها مشخص نیست.

روز گذشته فیفا جام جهانی زنان زیر 20 سال را نیز به فوریه سال آینده موکول کرد. جام جهانی فوتسال نیز پیش از این تا سال 2021 به تعویق افتاده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 567805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟