چه سرنوشتی در انتظار لیگ برتر انگلیس است؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، هفته هاست که لیگ فوتبال جزیره به خاطر شیوع کرونا در تعلیق و بلاتکلیفی بسر می برد. در ارتباط با ادامه مسابقات فصل جاری، بارها گمانه زنی شده اما با توجه به شرایط خاصی که از نظر بهداشتی در انگلیس وجود دارد، دولت این کشور فرمان ادامه مسابقات را اعلام نکرده است.

در همین ارتباط روزنامه دیلی میرر، گزارشی منتشر کرد که از آن به عنوان هفته سرنوشت ساز در مورد از سرگیری لیگ جزیره و یا تعطیل فصل نام برد.

گزارشگر این نشریه عنوان کرد در 8 روز آینده اتفاق های مهمی در ارتباط با مساله ادامه فصل در انگلیس رخ می دهد که موضوع را کاملا مشخص خواهد کرد.

میرر از این روزها چنین نام برد:

*دوشنبه 11 مه(امروز):

امروز جلسه ای بین نمایندگان 20 باشگاه لیگ برتر برگزار خواهد شد. قرار است در این جلسه ویدیو کنفرانسی سران این باشگاه ها در مورد موضوعات مطرح شده مثل برگزاری بازی ها در ورزشگاه بی طرف، شرایط برگزاری مسابقات بدون تماشاگر، وضعیت قرارداد ها در دوران پسا کرونا، بحث و تبادل نظر کنند.

همچنین نظرخواهی در مورد استفاده از 5 تعویض در بازی به جای 3 تعویض یکی از مواردی است که مورد بحث خواهد بود. همینطور روسای باشگاه ها درباره موارد ایمنی بازیکنان و سایر اعضای تیم، همفکری خواهند کرد.

*سه شنبه (فردا):

بعد از جلسه امروز بحثی با سران اتحادیه بازیکنان حرفه ای صورت خواهد گرفت.نمایندگان باشگاه ها در این گفت وگو نقطه نظرات تصمیمات گرفته شده را بیان می کنند و در نقطه مقابل شنونده خواسته های بازیکنان خواهند بود.

*چهارشنبه 13 مه(24 اردیبهشت 99 ):

در این روز جلسه ای بین مقام های لیگ برتر انگلیس، اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای و اتحادیه مربیان انجام می گیرد.

قرار است نمایندگان باشگاه ها از جزییات خواسته های بازیکنان و مربیان در صورت ادامه فصل بعد از شیوع کرونا مطلع شوند.

*پنج شنبه 14 مه(25 اردیبهشت 99 ):

بعد از همفکری های دقیقی که تا روز پنج شنبه انجام خواهد شد، تصمیمات گرفته شده و طرح های مصوب، در جلسه ای به اطلاعیه نمایندگان دولت، پلیس انگلیس، مقام های رده بالای لیگ برتر خواهد رسید.

در این جلسه سران لیگ تمام ابعاد موضوع برگزاری مسابقات را برای نمایندگان دولت و سران پلیس بازگو خواهند کرد.

*دوشنبه 18 مه(29 اردیبهشت 99 ):

بعد از همه همفکری ها، این روز به احتمال فراوان، روزی سرنوشت ساز برای لیگ برتر خواهد بود. زیرا در صورت به نتیجه رسیدن دولت و پلیس انگلیس، با دریافت چراغ سبز از آنها، باشگاه ها وارد فاز برنامه ریزی برای انجام تمرینات به قصد انجام مسابقات ناتمام خواهند افتاد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟