تلفات قرنطینه برای بازیکنان منچستریونایتد/ سوختگی و حمله سگ!

به گزارش رکنا، در حال حاضر تمام جهان با شیوع ویروس کرونا جهان مشغول مبارزه با این ویروس هستند و هیچکس نمی‌داند که چیزی در آینده انتظارمان را می‌کشد. با این حال، چنین وضعیتی بازیکنان منچستریونایتد را ترغیب کرده است که بخواهند مهارت‌های آشپزی خود را به نمایش بگذارند.

طبق گفته پزشک باشگاه استیو مک نالی، بازیکنان برنامه‌های تغذیه‌ای برای پیگیری دارند که مصدومیت‌های ناشی از آن وجود دارد. مک نالی به وب سایت باشگاه گفت: "خوشبختانه، بیشتر پسران خوب بوده‌اند و اصلاً هیچ مسئله جدی وجود نداشته است. ما خوشبختانه مصدومی نداشته‌ایم اگرچه گزارش‌های عجیبی به دستمان رسیده است. گزارش‌هایی مانند سوختگی آنها در حین آشپزی یا حمله یک سگ! یک یا دو نفر به این دلیل صدمه دیده‌اند."

طبق گزارش‌ها، اعضای کادرفنی منچستریونایتد علیرغم اینکه نتوانسته‌اند در تمرینات در مجموعه تمرینی آون شرکت کنند، همه چیز را در مورد بازیکنانشان نظارت می‌کنند. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که این باشگاه در نظر دارد تا از سلامت روان بازیکن در روزهای قرنطینه‌ای محافظت کند.

مک نالی گفت: "ما نمی‌خواهیم آنها احساس کنند که باید مشکلات روانی داشته باشند، اما ما به عنوان عضوی از باشگاه کاملاً هوشیار هستیم. بسته به احساساتشان باید از آنها مراقبت کنیم، این یک مسئله بسیار مهم است."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟