شبی که کریس رونالدو به یوونتوس دل باخت! +عکس

کریستیانو رونالدو در یک دهه گذشته و پیش از انتقال به یوونتوس، بارها دروازه این تیم و جان لوییجی بوفون را باز کرده و به همین دلیل در تورین بازیکن محبوبی محسوب نمی شد، اما اتفاقاتی که دو سال قبل رخ داد باعث شد در نهایت یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال راهی یوونتوس شود.

در دیدار رفت دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در ایتالیا، کریستیانو رونالدو برای گلزنی خیلی صبور نبود و در همان دقایق ابتدایی و با یک جایگیری دقیق در محوطه جریمه موفق شد دروازه حریف را باز کند، اما اوج درخشش او در نیمه دوم فرا رسید.

ارسال دنی کارواخال از سمت راست با برگردان تماشایی و فوق العاده ستاره پرتغالی همراه شد و جیجی بوفون به قدری حیرت زده بود که هیچ عکس العملی در مقابل ضربه فراموش نشدنی کریستیانو رونالدو نشان نداد.

رونالدو در ابتدا شادی همیشگی خود را انجام داده و هواداران یووه را به سکوت دعوت کرد، اما در ادامه حاضران در استادیوم یوونتوس آره نا در اقدامی شگفت انگیز به تشویق او پرداخته و کریستیانو را به علت گل فوق العاده ای که به ثمر رساند مورد ستایش قرار دادند. رونالدو نیز که متعجب شده بود، با گذاشتن دست روی سینه اش از هواداران یوونتوس تشکر کرد.

حدود سه ماه بعد بود که کریستیانو رونالدو بعد از هت تریک در فتح لیگ قهرمانان با لباس رئال مادرید، نوای جدایی سر داده و با قراردادی 100 میلیون یورویی راهی یوونتوس شد. ستاره پرتغالی در اولین نشست مطبوعاتی خود اعلام کرد رفتار هواداران یوونتوس تاثیر بسزایی در پاسخ مثبت او به بیانکونری داشته و اینگونه بود که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تصمیم گرفت راهی تورین شود.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟