درگیری شدید در مسابقه فوتبال / چک و لگد، وسط مستطیل سبز! + عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، دیدار دو تیم برزیلی گرمیو و اینترناسیونال در چارچوب رقابتهای کوپالیبرتادورس با درگیری بسیار خشن و شدید بازیکنان دو تیم در زمین همراه بود. دیدار گرمیو و اینترناسیونال در برزیل به عنوان دربی پورتو آلگره شناخته شده و همواره دیدار پرهیجان و پرحاشیه‌ای است. در دیدار دیشب دو تیم که به میزبانی گرمیو در ورزشگاه آرنا دو گرمیو برگزار می‌شد هم در دقیقه 87 مسابقه تنش‌ها آنقدر به اوج رسید که بازیکنان دو تیم در میانه میدان به شدت با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند و مشتها و لگدها در هوا به پرواز درآمد.

فوتبال درگیری

یکی از علت های این درگیری پرتعداد بودند خطاهای دو تیم روی یکدیگر و شدت این خطاها بود. در این دیدار که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید 36 خطای خشن از بازیکنان دو تیم توسط داور جریمه شد، شش نفر کارت زرد دریافت کرده و هشت بازیکن از زمین اخراج شدند. هشت بازیکنی که بعد از دیگری شدید همه بازیکنان دو تیم از سوی داور کارت قرمز گرفتند.

فوتبال درگیری

بعد از درگیری‌ها انتهای بازی، داور مسابقه از گرمیو، پپه، لوسیانو، هنریکه و میراندا را اخراج کرده و چهار بازیکن اینترناسیونال که اخراج شدند هم ادنیلسون، مویسس،کوئستا و پراشدس بودند.

با بررسی تصاویر ضبط شده از دعوا و درگیری بازیکنان تیم مشخص می‌شود که ستاره‌های هر دو تیم از هیچ اقدامی علیه هم فروگذار نکرده‌اند و مشت، لگد، فنون کشتی و انواع و اقسام تکنیک‌های ورزش‌های رزمی را مورد استفاده قرار داده‌‌اند. زمانی که دعوا فروکش کرد ساعت ورزشگاه دقیقه 98 را نشان می‌داد یعنی بازیکنان دو تیم به مدت 10 دقیقه به شدت با هم درگیر بودند.

فوتبال درگیری

تعداد کارت قرمزهای نشان داده شده در این بازی در جدول بیشترین اخراجی‌های تاریخ کوپا لیبرتادورس در رتبه دوم قرار می‌گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟