فوتبالیست کرونایی: حالم خوب است

به گزارش گروه ورزشی رکنا، باشگاه یوونتوس اعلام کرد نتیجه تست ویروس کرونا دانیله روگانی مدافع ملی‌پوش این تیم مثبت اعلام شده و او به ویروس COVID-19 که به ویروس کرونا معروف است مبتلا شده است.

باشگاه یوونتوس در بیانیه‌ای که دیشب منتشر کرد این خبر را اعلام کرد ولی گفت که هنوز هیچیک از علائم ابتلا به کرونا در روگانی مشاهده نشده است. یوونتوس همچنین اعلام کرد کلیه فعالیت‌های تیم فوتبال خود را متوقف کرده و بازیکنانش را طبق قوانین در قرنطینه قرار می‌دهد.

در بیانیه باشگاه آمده:" بعد از انجام تست ویروس کرونا روی فوتبالیست ما دانیله روگانی، نتیجه این تست مثبت بوده ولی او در حال حاضر علائم ابتلا به بیماری را نشان نمی‌هد. باشگاه یوونتوس تمام روندهای قرنطینه که طبق قانون لازم الاجرا است را آغاز کرده است و همه کسانی که با او در تماس بوده‌اند در این قرنطینه قرار می‌گیرند".

بیانکونری قرار بود امروز پنج‌شنبه یک جلسه تمرین داشته باشد ولی با توجه به اینکه کل تیم حالا در قرنطینه دارند امروز جلسه تمرینی یوونتوس لغو شده است.

این در حالی است که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور ایتالیا رقابتهای سری آ در این کشور تا روز 3 آوریل تعطیل شده ولی با اینحال یوونتوس قرار بود هفته آینده در لیگ قهرمانان با لیون دیدار کند.

01485151

این خبر بعد از آن منتشر شد که فدریکو برناردسکی دیگر بازیکن یوونتوس اعلام کرد به دلیل محافظت از خانواده‌اش در مقابل ویروس کرونا قصد دارد خود را در یک هتل به صورت داوطلبانه قرنطینه کند.

روگانی اولین بازیکن سری آ است که ابتلایش به ویروس کرونا رسما اعلام می شود. تا کنون در کشور ایتالیا بر اساس آمارهای رسمی بیش از 12هزار نفر به کرونا مبتلا شده و 827 نفر جان خود را از دست داده‌اند. تنها در بیست و چهار ساعت گذشته در این کشور 196 مورد مرگ و میر ناشی از کرونا ثبت شده است.

روگانی بعد از اعلام این خبر در اینستاگرام خود از هواداران یوونتوس خواست به مقررات و دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی دولت درباره ویروس کرونا احترام گذاشته و آنها را رعایت کنند. روگانی در یک پست اینستاگرامی خطاب به هواداران یوونتوس نوشت:" حتما خبرها را خوانده‌اید. می‌خواهم به همه کسانی که نگران من بودند اطمینان بدهم که حالم خوب است. ولی وظیفه خودم می‌دانم که از همه پزشکان و پرستارانی که در این وضعیت اضطراری در بیمارستانها در حال تلاش هستند سپاسگزاری کنم. از همه شما می‌خواهم به قوانین احترام بگذارید چون ویروس به هیچ وجه تبعیض قائل نمی‌شود. بیایید برای خودمان، اطرافیان‌مان و عزیزان‌مان دست به دست هم داده و این کار را بکنیم". برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟