درخواست عجیب بازیکن استقلال / او از کرونا می ترسد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، با اعلام ستاد مبارزه با کرونا تمامی فعالیت‌های ورزشی تا پایان سال جاری لغو شده است و همانطور که سازمان لیگ در هفته گذشته اعلام کرد تمامی رقابت‌های فوتبالی قرار است از تاریخ 14 فروردین‌ماه سال آینده از سر گرفته شود.

بر اساس تعویق مسابقات، بازیکنان استقلال تهران که برای مسابقه هفته بیست و دوم برابر الوحده امارات و سایپا تهران آماده می‌شدند با دستور کادرفنی به مرخصی 10 روزه رفتند و در کنار بازیکنان ایرانی که اغلب در تهران روزهای تعطیل را سپری می‌کنند بازیکنان خارجی اجازه گرفتند تا ایران را ترک کنند.

هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم استقلال تهران که کریسمس امسال به کرواسی سفر کرده بود و به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالباتش تصمیم نداشت به ایران برگردد یک بار دیگر با اظهاراتش مسئولان باشگاه را نگران کرده است.

این بازیکن به باشگاه اعلام کرده تا زمانی که مشخص نشود شیوع ویروس کرونا به صورت کامل در ایران متوقف شده است نمی‌تواند کرواسی را ترک کرد و به ایران برگردد چرا که همسرش به او چنین اجازه‌ای نخواهد داد.

در حالیکه آمار بهبود یافتگان ویروس کرونا در کشور ایران روز به روز آمار قابل پیشرفتی را داشته اما هنوز این ویروس به صورت کامل از بین نرفته است و حتی مشخص نیست که آیا 14 فروردین ماه مسابقات دوباره از سر گرفته شود. بنابراین میلیچ منتظر خواهد ماند تا هر زمان که از نظر خودش شرایط را مساعد ببیند به تهران برگردد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟