اسکوچیچ: در ایران بیشتر از برخی کشورهای اروپایی احساس امنیت می‌کنم/ انتظار پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را داشتم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، دراگان اسکوچیچ که روز پنجشنبه به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و جانشین مارک ویلموتس بلژیکی معرفی شد، در گفت‌وگو با روزنامه «وچرنجی لیست» چاپ زاگرب کرواسی درباره چرایی انتخابش به عنوان سرمربی جدید ایران از سوی فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال ایران تشخیص دادند که من شناخت بهتری از فوتبال این کشور و بازیکنان‌شان دارم و به همین خاطر فرصت سرمربیگری تیم ملی را به من دادند. قطعاً سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، تاج دوران حرفه‌ای من و چالشی است که بی‌صبرانه منتظر شروعش هستم.

سرمربی جدید تیم ملی همچنین درباره اینکه آیا ایران کشوری امن برای کار کردن است، اظهار داشت: اوضاع در ایران کاملاً عادی است و تهدیدی برای جنگ نیست. من مدتی طولانی است که در ایران هستم و عاشق این کشور و مردمانش شده‌ام. واقعاً متأسفم که آنها تحت‌تأثیر تحریم‌هایی قرار گرفته‌اند که توسط آمریکا اعمال شده است.

وی تصریح کرد: ایران، ملتی فوتبالی است و آنها به تیم ملی کشورشان عشق می‌ورزند و برای دیدن بازی‌های تیم ملی به ورزشگاه می‌روند. درباره امنیت در ایران هم باید بگویم که من در این کشور بیشتر از برخی کشورهای اروپایی احساس امنیت می‌کنم.

اسکوچیچ 51 ساله همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «دنونیک نووه» کرواسی گفت: من فکر می‌کنم حالا سرمربی پخته‌تر و باتجربه‌تری هستم. من در دو کشور کرواسی و اسلوونی و البته عربستان نتایجی قابل‌ توجه (در رده باشگاهی) گرفتم. انتظار داشتم چنین پیشنهادی به من شود و سال‌ها برای چنین چیزی کار کردم، بنابرین خوشحالم که سرانجام پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من شد.

سرمربی پیشین صنعت نفت آبادان درباره چالش پیش‌روی شاگردانش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 تصریح کرد: ما دو بازی با تیم‌های هنگ‌کنگ و کامبوج داریم که نباید مشکلی در این دو بازی داشته باشیم و پس از آن باید با بحرین و عراق در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. من فکر می‌کنم ما مقابل 100 هزار هوادار خودمان می‌توانیم به نتیجه لازم برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم. نسبت به این موضوع خوشبین هستم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟