تیم امید نباید به کره جنوبی می‌باخت/ تغییرات در لیگ عجیب است

به گزارش گروه ورزشی رکنا، جواد زرینچه که یکی از بدرقه کنندگان تیم فوتبال امید به مسابقات انتخابی المپیک بود، درباره شرایط این تیم در دیدار با ازبکستان و کره جنوبی گفت: همیشه بازی اول شرایط خاص خودش را دارد. البته نفراتی که در تیم امید هستند از تجربه بالایی برخوردارند و در لیگ ما چندین سال است بازی می کنند. نفرات تیم خوب بودند. ما باید در بازی برابر ازبکستان با اختلاف، این تیم را شکست می دادیم و با بی دقتی بازیکنان باعث شد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

وی تاکید کرد: در بازی دوم اشتباهات فردی باعث باخت ما شد. البته کره تیمی نبود که ما به آنها ببازیم. در این بازی هم می توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما در چیدمان دچار مشکل شدیم و شاید یکی از دلایل باخت، همین موضوع بود.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال درباره نبود عارف غلامی بازیکن استقلال در تیم امید، خاطرنشان کرد: از حمید استیلی سرمربی تیم امید خواستم عارف غلامی را ببخشد و اجازه دهد او بازی کند اما او به خاطر مسائل انضباطی این کار را نکرد. امید نورافکن که تا به حال در دفاع وسط بازی نکرده بود مقابل کره و ازبکستان در این پست حضور پیدا کرد و کارایی همیشه را نداشت و همین مسئله باعث شد تا مقابل کره بازی را واگذار کنیم.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که آیا می توانیم به المپیک صعود کنیم یا خیر، گفت: شرایط برای ما به گونه ای شده است که کار ما به اما و اگر کشیده است. امیدوارم بتوانیم چین را با گل های زیاد شکست داده و کره هم ازبکستان را از پیش رو بردارد تا این ما باشیم که صعود می کنیم. اگر چه کار سختی داریم اما اتفاقات فوتبالی می تواند این شرایط را برای ما فراهم بیاورد.

وی در خصوص تغییراتی که در نیم فصل دوم در تیم های لیگ برتری بوجود آمده است، گفت: تغییرات در نیم فصل دوم در اکثر تیم ها بالا بوده است. یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد. قلعه نویی به احتمال زیاد به تیم ملی می رود. ماشین سازی واستقلال هم تغییر سرمربی دادند. ذوب آهن هم همین شرایط را دارد. بنابراین اعتقاد دارم این تغییرات، یک رکورد عجیب در فوتبال ما آن هم در نیم فصل دوم است و این می تواند تا حدودی تیم های بالای جدول را دچار مشکل کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟