این تکل رئال را قهرمان سوپرجام کرد +عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تلاش دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید در دو نیمه به نتیجه‌ای نرسید و بازی بدون گل تمام شد تا همه چیز به دو وقت اضافه کشیده شود. بازی به دقیقه 115 رسیده بود که روی پاس اشتباه دنی کارواخال، آلوارو موراتا صاحب بهترین بخت گلزنی شد. او روی پاس ویتولو در حال تک‌به‌تک شدن با کورتوا بود که فده والورده از راه رسید و خودش را به سمت موراتا پرتاب کرد و با تکل از پشت، از داور کارت قرمز گرفت.

رئال مادرید والورده

رئال مادرید والورده

رئال مادرید والورده

رئال مادرید والورده

بدون شک اگر تکل والورده نبود، موراتا در مصاف تک‌به‌تک شانس بسیار بالایی برای گلزنی داشت؛ اما ستاره اروگوئه‌ای تیمش را در بازی نگاه داشت. در نهایت، کار به ضربات پنالتی کشید و رئال مادرید با برتری 4-1 فاتح سوپرکاپ شد.

فده والورده با کارت قرمز خود همه را به یاد کاری انداخت که هموطنش لوئیس سوارز در جام جهانی 2010 انجام داد. بازی یک چهارم نهایی و دیدار اروگوئه و غنا.

در وقت‌های اضافه این غنا بود که می‌توانست برنده از زمین خارج شود ولی سوارز ضربه سر مهاجم غنا را روی خط با دست برگشت داد و مانع گلزنی شد. او از بازی اخراج شد ولی آساموآ ژیان پنالتی خود را از دست داد تا بازی 1-1 مساوی به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود و آنجا اروگوئه 4-2 پیروز شد و به نیمه‌نهایی جام جهانی صعود کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟