خلیل‌زاده: برخی از بازیکنان با باشگاه اختلاف حساب داشتند/ نمی‌توانم مدیرعامل استقلال شوم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، اسماعیل خلیل‌زاده در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال درباره اولین تمرین آبی‌پوشان با حضور فرهاد مجیدی اظهار داشت: در ابتدا شهادت مالک اشتر زمان، سپهبد سردار سلیمانی را تسلیت می‌گویم. امروز جلسه‌ای را با بازیکنان درباره تمام موارد برگزار کردیم تا با آمادگی کامل به تمرین خود بپردازند.

وی افزود: ساعت 15 روز یکشنبه به بازیکنان پرداختی داشتیم که در این میان، برخی از بازیکنان یکی دو درصد طلب برای رسیدن به 40 درصد مطالبات‌شان داشتند و به اختلاف حساب با باشگاه خوردند. به همین منظور، مسئول مالی باشگاه را مأمور کردم که تا امشب حساب‌ها را بررسی کند. قطعاً اگر اختلاف حسابی وجود داشته باشد، به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره نقل‌وانتقالات این باشگاه و جذب بازیکنانی چون آیاندا پاتوسی گفت: ما کمیته‌ نقل‌وانتقالات را تشکیل دادیم که بهرام امیری و یکی از اعضای هیئت مدیره در آن حضور دارند. ان‌شاء‌الله تا 24 یا 48 ساعت آینده خبرهای نقل‌وانتقالاتی ما اطلاع‌رسانی می‌شود. لیستی اعلام شده است، اما کمیته نقل‌وانتقالات باید آن را بررسی کند.

خلیل‌زاده در مورد اینکه چرا آندره‌آ استراماچونی بازنگشت، گفت: سریال استراماچونی سریال زیادی بود و بارها توضیح دادم. در آخرین مرحله، من به همراه علی خطیر و رحمان رضایی برای مذاکره رفتیم، اما دیگر قطع همکاری شده و سرمربی جدید انتخاب شده است، اینکه چه اتفاقی افتاده، در آینده توضیح خواهیم داد.

وی در مورد انتشار قرارداد استراماچونی خاطرنشان کرد: به واحد حقوقی باشگاه دستور دادم که پیگیر این مسئله باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است مدیرعامل باشگاه استقلال شود، گفت: من تا این لحظه سرپرست باشگاه هستم، چون مدیرعامل مجموعه دیگری هستم. براساس قانون نمی‌توانم اینجا مدیرعامل شوم، مگر اینکه از مسئولیتم در آن مجموعه استعفا بدهم. البته تا زمانی که سرپرست باشگاه هستم، وظیفه دارم کارها را انجام دهم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟