عصبانیت شجاع از باشگاه/ ستاره پرسپولیس رفتنی شد !

به گزارش رکنا، شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که یکی از ارکان اصلی خط دفاع و قهرمانی‌های تیم در ۳ سال گذشته بود از وضعیت باشگاه بسیار ناراضی است شجاع خلیل زاده می‌گوید اسم فوتبال و باشگاه را حرفه‌ای گذاشته‌اند ولی آماتور رفتار می‌کنند و این موضوع در هیچ جای دنیا جز ایران دیده نمی‌شود.

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس از شرایطش در باشگاه گله مند است و حالا بیشتر از گذشته به رفتن فکر می کند و اگر لژیونر شد، جای تعجب ندار د و طبیعی است.

شنیده می‌شود می‌خواهی لژیونر شوی؟

بله درست است. چند پیشنهاد دارم و دارم به آن‌ها فکر می‌کنم.

پس موضوع جدی است؟

بله موضوع جدی است و اگر شرایط فراهم شود می‌خواهم فوتبالم را در بیرون ایران دنبال کنم و به‌قول‌معروف لژیونر شوم.

گفته بودی هیچ‌وقت از پرسپولیس نمی‌روی تا تورا بیرون بیندازند ولی الآن صحبت از لژیونر شدن می‌کنی؟

بله من این را گفته بودم و سر حرف هم هستم. من گفته بودم از پرسپولیس هیچ‌وقت نمی‌روم تا من را بیرون بیندازند. اما اگر الآن می‌خواهم بروم به خاطر کمک به باشگاه است.

کمک به باشگاه؟

بله کمک به با باشگاه. من قرارداد دارم و در صورت ترانسفر شدن باید درصدی به باشگاه بدهم بنابراین با پولی که از رفتن من به دست می‌آورند می‌توانند مشکل مالیشان را حل کنند!

اما باشگاه وظیفه دارد خودش درآمدزایی کند نه اینکه تو به فکر باشگاه باشی!؟

کدام فکر، کدام درآمدزایی!؟ از سال گذشته هنوز طلب داریم امسال بین ۱۵ تا ۲۰ درصد بیشتر پول نداده‌اند به مربی تیم که موفق عمل کرده پول ندارند بدهند، بازیکنان ۷ جام آورده‌اند و سه قهرمانی پی‌درپی و الآن هم تیم را قهرمان نیم‌فصل کرده‌اند ولی هیچ تقدیری از آن‌ها نشده است.

خیلی ناراحتی؟

چرا نباید ناراحت نباشم. پول اجاره خانه ندارم بدهم . تا به امروز باسیلی صورت خودمان را سرخ نگه نداشتیم. اگر تا الآن حرف نزدیم به خاطر هواداران بوده است تا ناراحت نشوند و تیم به حاشیه نرود. قهرمان نیم‌فصل شدیم ولی خبری از پول نیست. باور کنید بعضی از جوان‌های تیم پول‌ندارند سر تمرین بیایند و من به آن‌ها کمک می‌کنم و پول تو جیبشان می‌گذارم. درست نیست این حرف‌ها را بگویم. ولی این‌ها درد است و برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست.

اما باشگاه می‌گوید جای ناراحتی نیست و مطالبات را می‌دهیم؟

بله وعده می‌دهند. اما پول نمی‌دهند. این وضع تیم داری نیست اگر نمی‌توانند تیم داری نکنند و باشگاه را جمع کنند و بروند پی کارشان . وقتی قول می‌دهند پای قولشان بایستند.

بین چین و قطر کدام جدی‌تر است؟

پیشنهاد چینی‌ها جدی‌تر است. من دوست دارم بمانم و در ایران و پرسپولیس به فوتبالم ادامه دهم. اما شرایط خوب نیست. من درآمدی جز فوتبال ندارم. اگر باشگاه پول ندهد از کجا باید مخارج زندگی‌ام را فراهم کنم؟ من می‌خواهم با رفتنم فوتبال در یک کشور دیگر را تجربه کنم و نیز به اوضاع ملی خودم سروسامان دهم هم اینکه با رفتنم به لحاظ مالی به پرسپولیس کمک کنم.

کالدرون برمی‌گردد؟

نمی‌دانم به ما گفته است که برمی‌گردد ولی او هم پول نگرفته است. برانکو هم از باشگاه طلبکار است بازیکنان خارجی هم طلبکار هستند برای همین واقعانمی دانم چه رخ خواهد داد.

اما از ابتدای فصل اعتراض نمی‌کردید و یا مثل استقلالی‌ها اعتصاب نکردید؟

خب تیم با تیم فرق می‌کند. ما به خاطر اینکه تیم به هم نریزد و درکورس قهرمانی باقی بماند و به حاشیه نرود حرف نزدیم و گله هم نکردیم. اما حالا که وظیفه خودمان را با قهرمانی نیم‌فصل انجام دادیم دنبال مطالباتمان هستیم.

با توجه به اینکه بین ۱۵ تا ۲۰ درصد گرفته‌اید می‌توانید طبق قانون یک‌طرفه فسخ کنید و بروید؟

بله می‌توانیم فسخ کنیم و برویم ولی ما نامرد نیستیم. پرسپولیس عشق وزندگی من است و می‌خواهم اگر می‌روم به تیم کمک کنم تا گره‌ای از مشکلاتش باز شود.

بشار هم تا شروع تمرینات به باشگاه فرصت داده است؟

او بازیکن خارجی است و داستانش با ما فرق می‌کند. البته او هم حق دارد او هم‌خرج دارد و همان‌طور که گفته تابه‌حال یک دلار نگرفته است. باشگاه وظیفه دارد پول او را بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 531002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟