کاوه رضایی در جمع ۱۰ خرید موفق لیگ بلژیک

به گزارش گروه ورزشی رکنا، سایت «فوتبال نیوز» بلژیک کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم فوتبال شارلوا را یکی از ۱۰ خرید برتر تابستان گذشته دانست.

این سایت در گزارشی به معرفی ۱۰ خرید موفق تابستان گذشته در فوتبال بلژیک پرداخت که نام رضایی نیز در بین بازیکنان معرفی شده به چشم می‌خورد.

در این گزارش آمده است: سیاست نقل و انتقالات باشگاه‌های بلژیکی ما غالبا مورد تردید است، اما طی تابستان گذشته، چندین تیم خرید‌های جدی داشتند. صرف نظر از قیمت خرید‌ها، ما موفق‌ترین نقل و انتقالات تابستان قبلی را برای شما ذکر کرده ایم.

فوتبال نیوز درباره کاوه رضایی نوشت: اسپورتینگ شارلوا در حال حاضر یک سال برتر غیرمنتظره را تجربه می‌کند. گورخر‌ها کاملا مستحکم در بین شش تیم برتر قرار دارند و به نظر می‌رسد که صعود به بازی پلی آف، بیشتر و بیشتر واقعیت پیدا می‌کند.

این شکوفایی عمدتاً به دلیل وجود یک سازمان عالی، ریوتا موریوکا به عنوان یک بازی ساز و گل‌های کاوه رضایی است که تابستان گذشته در کلوب بروژ مازاد بود.

رضایی در ورزشگاه قدیمی مامبورگ ثابت می‌کند که چرا زمانی او یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان بلژیک بوده است.

این مهاجم ایرانی تاکنون در پانزده بازی لیگ هشت گل به ثمر رسانده است، که اگر بخواهیم این تعداد را در دقایقی که بازی کرده تقسیم کنیم در هر ۱۲۷ دقیقه یک گل زده است. با این میانگین چشمگیر، او یکی از مهاجمین کارآمد ژوپیلر لیگ است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟