رضاییان بهترین دفاع راست لیگ ستارگان قطر

الدحیل در یک رقابت فشرده توانست نیم فصل اول رقابت های لیگ قطر را به عنوان صدرنشین به پایان برساند. این تیم در یازده بازی 9 برد 2 تساوی و 1 شکست کسب کرد و با اختلاف 4 امتیازی نسبت به الریان در رتبه یک جدول قرار گرفت.  الغرافه تیم سوم جدول است که 9 امتیاز کمتر از الدحیل صدرنشین دارد.

نکته عجیب نیم فصل اول لیگ قطر حضور السد با سرمربیگری ژاوی در رده چهارم است. این تیم تنها هجده امتیاز به دست آورده هرچند فرصت برای این تیم و سرمربی نامدارش وجود دارد. آن ها دو بازی عقب افتاده برابر العربی و الخور دارند و در صورت کسب 6 امتیاز به عدد 24 رسیده و می توانند تا رده سوم بالا بیایند.

با این وجود بعد از بازی های هفته یازدهم روزنامه استادالدوحه اقدام به انتخاب تیم منتخب نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر کرد.

در تیم منتخب استادالدوحه فهد یونس دروازه بان تیم الریان درون دروازه قرار دارد.

رامین رضائیان مدافع راست ایرانی تیم الشحانیه بهترین مدافع راست نیم فصل بوده و در ترکیب تیم منتخب در همین پست قرار می گیرد. علی عفیف از تیم الدحیل در پست دفاع چپ قرار گرفته است.

 

احمد یاسر از الدحیل در کنار بوعالم خوخی از السد در پست دفاع میانی حضور دارند.

در پست هافبک دفاعی عدنان قدیوره الجزایری از تیم الغرافه و کریم بوضیاف از الدحیل نامشان در تیم منتخب نیم فصل دیده می شود.

اما در این تیم که به نوعی با روش 4-2-4 آرایش شده، اکر عفیف ستاره السد و بهترین بازیکن آسیا در سال 2019 در پست گوش چپ است. یاسین ابراهیمی وینگر راست الجزایری تیم الریان نیز در گوش راست حضور دارد.

 

در نوک خط حمله تیم منتخب نیم فصل اول لیگ ستارگان بغداد بونجاح ستاره الجزایری تیم السد و احمد علاءالدین مهاجم تیم الغرافه بازی می کنند.

به این ترتیب در ترکیب تیم منتخب نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر سه بازیکن از الدحیل حضور دارند که صدرنشین مطلق مسابقات تا این زمان است. اما نکته جالب اینجا است که همین تعداد بازیکن از السد تیم 18 امتیازی و رده چهارمی در ترکیب تیم منتخب هستند. 

تیم های الغرافه و الریان هم هر کدام دو نماینده در تیم منتخب نیم فصل دارند و رامین رضائیان تنها بازیکنی است که توانسته از الشحانیه تیم یازدهم جدول رده بندی به این تیم راه پیدا کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟