فوتبالیست مشهور زنش را بدجوری کتک زد + عکس / آلمان

به گزارش رکنا،روز دوشنبه دوم دی (۲۳ دسامبر) دادگاه اداری شهر مونیخ اعلام کرد که پرونده ژروم بواتنگ به خاطر کتک‌زدن همسر سابقش به جریان افتاده است.

دادستانی مونیخ پیش‌تر گفته بود که بواتنگ متهم به دو فقره ضرب وشتم شاکی است که در یک مورد "آسیب عادی" بوده است و در مورد دوم "آسیب خطرناک".

قاضی دادگاه مونیخ اکنون به این نتیجه رسیده است که شواهد کافی برای "آسیب خطرناک" وجود ندارد و بواتنگ تنها به اتهام رساندن "آسیب عادی" به شاکی محاکمه می‌شود.

دادستانی مونیخ در ماه سپتامبر سال جاری فاش ساخته بود که پرونده بواتنگ از ماه فوریه امسال به جریان افتاده است ولی از قرار معلوم، قاضی چند ماه برای تصمیم‌گیری در باره میزان جرم احتمالی فوتبالیست آلمانی لازم داشته است.

"موضوعی شخصی"

وکیلان بواتنگ ضمن رد اتهام شاکی، همواره تاکید کرده‌اند که کتک‌کاری مطرح شده، یک "موضوع شخصی" بوده، هیچ گونه شواهدی در رابطه با خشونت وجود ندارد و دادگاه باید هر چه زودتر پرونده را ببندد.

این مدافع میانی در سال ۲۰۱۱ به تیم بایرن مونیخ پیوست، دو سال بعد با همین تیم پیروز چمپینزلیگ شد، در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی آلمان به قهرمانی جهان رسید و در سال ۲۰۱۶ عنوان "بهترین بازیکن سال" سال آلمان را کسب کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 528232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟