پرسپولیس با مهاجم برزیلی به توافق مالی رسید / جوناتاس کیست؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نیم فصل نخست لیگ برتر مشکلات زیادی را در خط حمله احساس کرد.

افت علی علیپور، کم تجربگی مهدی عبدی و حضور بازیکن بنجل و بی کیفیتی به نام جونیور براندائو برزیلی که در نهایت پس از دریافت ۲۵۰ هزار دلار قراردادش را با سرخ پوشان فسخ کرد، دردسر‌های زیادی برای گابریل کالدرون ایجاد کرد و سرمربی آرژانتینی از میانه‌های نیم فصل روی جذب یک تا ۲ مهاجم خارجی کارآمد در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد.

برهمین اساس سه گزینه از سوی باشگاه پرسپولیس به کالدرون معرفی شد تا او از بین این نفرات، مهاجم مدنظرش را انتخاب کرده و پس از آن مسئولان باشگاه مذاکرات شان را برای جذب این بازیکن آغاز کنند.

جوناتاس برزیلی، مهاجمی است که کارنامه و کیفیتش در هفته‌های اخیر از سوی سرمربی سرخ پوشان تائید شده و مدیران باشگاه و در راس آن‌ها محمد حسن انصاری فرد، پس از مذاکرات گسترده‌ای که با او داشتند، توانسته اند از لحاظ مالی با جوناتاس به توافق برسند.

این بازیکن اهل آمریکای جنوبی که سابقه بازی در کشور‌های ایتالیا و انگلیس را دارد به زودی به تهران می‌آید تا پس از انجام مذاکرات نهایی و قبولی در تست‌های پزشکی قراردادش را امضاء کند.

جوناتاس موفق شده در تمام طول مدت بازی حرفه ای خود 88 گل و 32 پاس گل در 200 مسابقه به ثمر برساند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟