تنها بازمانده ایران در سطح اول رقابت‌های فوتبال اروپایی کیست؟

به گزارش رکنا، تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه شب گذشته آخرین بازی اش در مرحله گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا را با شکست ۳ بر صفر مقابل بنفیکا پرتغال پشت سر گذاشت تا با قرار گرفتن در قعر جدول گروه G، فرصت صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها و البته حضور در مراحل حذفی لیگ اروپا را از دست بدهد.

تنها بازمانده فوتبال ایران در رقابت های اروپایی کیست؟

به این ترتیب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت که در بازی با عقاب‌های لیسبون (لقب بنفیکا) گل سوم حریف را وارد دروازه تیم خودش کرد دیگر شانسی برای ادامه بازی در رقابت‌های این فصل اروپایی ندارد.

او تنها ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بود، اما در مرحله گروهی فصل جاری لیگ اروپا که از لحاظ اهمیت و حساسیت در رتبه دوم قرار می‌گیرد، ۲ بازیکن ایرانی حضور داشتند.

میلاد محمدی، تنها ایرانی باقی مانده در رقابت های اروپایی

تنها بازمانده فوتبال ایران در رقابت های اروپایی کیست؟

میلاد محمدی، دفاع چپ تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم خنت بلژیک عضویت دارد تا پایان هفته پنجم مرحله گروهی یورو لیگ با این تیم صدرنشین گروه I است و این تیم بلژیکی با توجه به صدرنشینی اش، در فاصله یک هفته مانده تا پایان این مرحله در تقابل با وولفسبورگ آلمان، سنت اتین فرانسه و الکساندریا اوکراین، سهمیه حضور در دور یک شانزدهم نهایی را به دست آورده است.

البته ترابزون اسپور که در گروه C با باسل سوئیس، کراسنودار روسیه و ختافه اسپانیا با یک امتیاز قعرنشین است و از سید مجید حسینی، دفاع وسط تیم ملی کشورمان در ترکیب خود بهره می برد، امیدهایش را برای صعود به دور بعدی از دست داده است و با این تفاسیر میلاد محمدی تنها ایرانی است که همچنان در مسابقات باشگاهی قاره اروپا به میدان می رود؟

کدخبر: 524977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟