آقایان ابتدای فصل ورزشگاه آزادی را به نام استادیوم اختصاصی باشگاه به استراماچونی نشان دادند!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، باشگاه استقلال طی 24 ساعت اخیر در مرکز اخبار ورزش داخلی کشورمان قرار داشته است. پس از کش و قوس های فراوان صبح امروز استراماچونی کشورمان را به مقصد ترکیه ترک کرد و دقایقی پیش نیز امیرحسین فتحی، مدیر عامل باشگاه از سمت خود استعفا کرد. تمام این ماجراها باعث شد با کاظم اولیایی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تماس گرفتیم که صحبت های مهم او را می توانید در ذیل مطالعه بفرمایید.

اتفاقات یک روز اخیر

با توجه به استعفای مدیر عامل باشگاه، در جلسه اضطراری باید به سرعت برای تیم سرپرست موقت تعیین کنند تا شرایط از حال حاضر بحرانی تر نشود. در حال حاضر تمام مجموعه باشگاه استقلال ضرر کرده است؛ ضرری که از ابتدای فصل و با جابجایی 16 بازیکن تیم شروع شده بود. به نظر من مقصر تمام این مشکلات ساختار اشتباه باشگاه است؛ چرا که تیم استقلال نه دولتی است و نه خصوصی! اگر باشگاه دولتی است پس باید برای آن بودجه تعیین شود و اگر خصوصی هستیم نیز باید ساختار یک بشگاه خصوصی را داشته باشیم.

آقایان از یک سو به مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه را خصوصی معرفی می کنند و از سوی دیگر هیچ یک از فاکتورهای یک باشگاه خصوصی را ندارند. مادامی که این بلاتکلیفی وجود دارد هیچ امیدی به بهبود شرایط اساسی باشگاه وجود ندارد.

راه حل فعلی چیست؟

به نظرم بهترین کار، بازگرداندن استراماجونی است؛ چرا که او در نیمه کار خود قرار داشت و باید ماموریت خود را به اتمام برساند. همانطور که اشاره کردم، در جلسه اضطراری باید به سرعت برای تیم سرپرست موقت تعیین کنند تا شرایط از حال حاضر بحرانی تر نشود. از سوی دیگر کمیته فنی باشگاه نیز باید به سرعت وارد عمل شود و باری مسائل فنی تیم تصمیم گیری کنند.

سرمربی بعدی چه کسی خواهد بود؟

همانطور که اشاره کردم هیچ گزینه ای بهتر از استراماچونی در حال حاضر وجود ندارد. هیچ مربی ای نیم تواند استقلال را از بحران به وجود آمده نجات دهد به غیر از استراماچونی، چرا که او تیم را در بهترین مسیر ممکن قرار داده بود. آقایان متاسفانه در روزهای ابتدایی استادیوم آزادی و هتل استقلال را به عنوان مجموعه های استقلال به سرمربی ایتالیایی نشان دادند و با همین کار ها بود که اعتماد بین دو طرف از بین رفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟