عجیب اما واقعی / مهدی قائدی از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دارد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در خبر‌ها آمده بود روزنامه گاتزتادلواسپورت ایتالیا در گزارشی به وضعیت استقلال پرداخته و در آن با اشاره به درخشش مهدی قائدی در ترکیب تیم استراماچونی اعلام کرد این مهاجم ریز‌نقش از لیگ انگلیس پیشنهاد دارد و ممکن است برای ادامه فوتبالش راهی این کشور شود.

مهدی پیشنهادت از انگلیس چقدر جدی است؟

خب چند وقت قبل پیشنهادی از این کشور به دستم رسیده و کاملاً هم جدی است، ولی هنوز هیچ جوابی به آن‌ها ندادم، چون فعلاً همه تمرکزم روی استقلال و بازی‌های پیش‌رو است و نمی‌خواهم فکر و ذهنم معطوف به موضوعات دیگر شود.

این پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس است یا چمپیونزشیپ (لیگ دسته اول)؟

پیشنهادم مربوط به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس است. گویا آن‌ها بازی‌های من را دنبال کردند و از سبک بازی‌ام خوش‌شان آمد.

قرار است چه زمانی به این پیشنهاد پاسخ بدهی؟

گفتم که فعلاً هیچ چیزی مشخص نیست. تمام تمرکزم در حال حاضر روی استقلال و بعد از آن تیم امید است.

صحبت از تیم امید شد. نتایج اخیر، مردم را کمی نگران کرد.

قبول دارم نتایج چند دیدار دوستانه اخیر باب میل نبود، ولی شک نکنید این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همه را سورپرایز خواهد کرد. انصافاً نمایش خوبی داشتیم و در این چند بازی حق‌مان باخت نبود، ولی خب در فوتبال از این اتفاقات پیش می‌آید. امیدوارم با حمایت همه و تلاش بچه‌ها بعد از سال‌ها به المپیک صعود کنیم.

در اردوی تیم امید هم گویا دچار مصدومیت شدی.

چیز خاصی نبود. یک مشکل جزئی پیش آمد، ولی خیلی زود برطرف شد و در حال حاضر آماده‌ام تا اگر کادرفنی صلاح بداند مقابل نساجی مازندران به میدان بروم.

بازی با نساجی را چطور می‌بینی؟

همیشه بازی مقابل نساجی و جلوی هواداران پرشور آن‌ها سخت است. به خصوص اینکه باید در زمین چمن مصنوعی هم بازی کنیم، ولی تیم کاملاً آماده است تا روند خوب‌مان را ادامه دهیم. به‌طور حتم برای برد و کسب سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد تا بتوانیم هواداران‌مان را شاد کنیم. به نظرم هیچ چیزی مهم‌تر از شادی هواداران نیست. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟