رسانه بلژیکی: ایران ویلموتس را برکنار می‌کند و سراغ برانکو می‌رود! / رسانه کروات: برانکو دوباره سرمربی ایران می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، به نقل از سایت «siol» کرواسی، فدراسیون فوتبال ایران بنا به گزارش های رسیده از این کشور قصد دارد با مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی خود قطع همکاری کند.

انتظار می رود برانکو ایوانکوویچ، سرمربی 65 ساله و سابق تیم ملی ایران دوباره هدایت این تیم را برعهده بگیرد. او از سال 2003 تا 2006 روی نیمکت ایران مربیگری کرده بود.

بنا بر گزارش ها فدراسیون ایران مذاکرات خوبی با سرمربی کروات انجام داده است.

برانکو تیم ملی ویلموتس

به گزارش خبرگزاری رکنا،‌ سایت اسپورسا بلژیک با استناد به اخباری که یکی از رسانه‌های ایرانی عنوان کرد از قطع همکاری فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس خبرداد.

این سایت نوشت شواهدی در دست است که این سازمان و مربی بلژیکی برای اتمام زود از موعد همکاری و قرارداد به توافق رسیده‌اند.زیرا تیم ایران بعد از شروعی ضعیفی در مرحله انتخابی جام جهانی به حذف از ادامه مسابقات تهدید می‌شود.

این سایت افزود: مارک ویلموتس یک سال مربی تیم ملی ایران است اما بعد از شروعی امیدوارکننده در ماه‌های گذشته اوضاع خراب شد. چند هفته قبل این خبر اعلام شد که ویلموتس به خاطر عدم پرداخت حقوقش می‌خواهد قرارداد خود را فسخ کند. حالا هم خبر می‌آید که فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهد مربیش را از کار برکنار کند.

این سایت در ادامه عنوان کرد در صورتی که این اتفاق بیفتد، فدراسیون فوتبال ایران احتمالا سراغ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات خواهد رفت.البته در این مورد فدراسیون هنوز سکوت کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟