ناصر محمدخانی در ستایش 4 ! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 47.68M | مدت زمان ویدیو: 00:06:09

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس، ناصر محمدخانی در صحبت هایی از حاشیه های روز فوتبال ایران و زندگی های شخصی اش صحبت کرد.

محمدخانی ابتدا درباره اوضاع تیم پرسپولیس در فصل جاری گفت: در واقع تیم امسال پرسپولیس، البته تا اینجای کار نه خوب بوده است و نه بد؛ عملکردی متوسط از این تیم دیده ایم. البته باید بگویم که اگر این تیم قصد دارد  قهرمان لیگ برترشود باید خود را تقویت کند. به نظرم باید تمام بازی هایی که به خصوص در ورزشگاه آزادی داریم را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او درباره اینکه چرا فرزندانش فوتبالیست نشدند، اظهار داشت: خب آن ها در قطر و نزد خانواده همسرم زندگی می کنند. اتفاقا پسر بزرگترم علی چند سال در الاهلی و در رده های مختلف جوانان، امید و بزرگسالان فوتبال بازی می کرد اما به دلیل مصدومیت مجبور به خداحافظی از مستطیل سبز شد.

بازیکن و مربی سابق باشگاه پرسپولیس پیرامون ازدواج مجدد خود اظهار داشت: من نمی دانم چطور است که این مساله حتی در سریال های تلویزیونی - ستایش- امری بسیار موجه تلقی می شود اما برای یکی مثل من موضوعی عجیب تلقی می شود. نمی خواهم بی احترامی کنم اما این موضوع (ازدواج مجدد) در بین هنرمندان نیز بسیار رایج است.

محمدخانی ادامه داد: به نظرم ازدواج مجدد من اصلا مساله عجیبی نبود. فراموش نکنید که من حتی 10 سال پس از فوت همسر اولم نیز ازدواج نکردم. الان هم سن و سالم بالا رفته است. خب من هم می خواهم زندگی کنم و طبیعی است که نیاز به یک همسر داشته باشم. حتی پسرانم نیز بعد از 10 سال به من گفتند که زمان آن رسیده است که ازدواج کنم.

اسطوره پرسپولیس درباره شایعه ای که پیرامون کتک خوردن او شکل گرفته بود، گفت: نه، به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و این داستان تماما دروغ است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟