ابراهیموویچ: حیوان باغ‌وحش نیستم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، ابراهیموویچ در اینترمیلان و بعدها در منچستریونایتد ۱۸ ماه کامل را تحت هدایت مورینیو سپری کرد و به همراه تیم ایتالیایی سری‌آ و به همراه باشگاه انگلیسی جام اتحادیه و همچنین لیگ اروپا را فتح کرد.

سرمربی پرتغالی با وجود آغاز موفقیت‌آمیز در ابتدای دوران حرفه‌ای خود از سال ۲۰۱۰ به بعد تنها موفق به فتح ۲ عنوان در لیگ‌های مختلف شد و پس از فتح سه گانه به همراه اینتر، هرگز رنگ لیگ قهرمانان اروپا را ندید.

با این حال، زلاتان با حمایت از سرمربی پرتغالی، معتقد است مورینیو به زودی به دوران افتخار خود باز خواهد گشت.

ابراهیموویچ در این خصوص اظهار داشت: هنوز با مورینیو در تماس هستم، او تاثیر باورنکردنی روی فوتبال من گذاشت؛ امیدوارم خیلی زود به نیمکت برگردد و مطمئنم بلافاصله قهرمان خواهد شد.

زلاتان ابراهیموویچ

نخستین دوره همکاری ابراهیموویچ با مورینیو پس از ۱۲ ماه یعنی در سال ۲۰۰۹ و با پوستن به بارسلونای تحت هدایت گوادیولا به پایان رسید و مرد سوئدی از آن زمان به بعد همواره منتقد صریح سرمربی کنونی باشگاه منچسترسیتی بوده است.

وی در رابطه با گواردیولا نیز تصریح کرد: هرگز با هم مشاجره نکردیم و دلیل آن هم خود گواردیولا بود؛ وقتی به هم برمی‌خوردیم، او از من قایم می‌شد.

وی ادامه داد: در پایان یکی از بازی‌ها به رختکن رفتم و او در اتاقی دیگر منتظر بود که من رختکن را ترک کنم و او وارد شود؛ جلوی در رختکن یکی از دستیارانش به او گفت «ایبرا رفت، حالا می‌توانی داخل شوی». پپ سرمربی شگفت‌انگیزی است اما به عنوان یک انسان.

ابراهیموییچ ۳۸ ساله در ادامه با رد نکردن احتمال بازگشت به ایتالیا، مدعی شد که در صورتی که به ناپولی ملحق شود، بلافاصله به مرد محبوب هواداران بدل خواهد شد.

زلاتان در این خصوص تاکید کرد: دوست دارم به تیمی بروم که جام و افتخار را هدف گرفته و هنوز می‌توانم تفاوت را رقم بزنم. در حقیقت من حیوان باغ وحش نیستم که مردم برای تماشای من بلیت بخرند، هنوز می‌توانم بیش از ۲۰ گل بزنم؛ بعد از دیدن مستند «دیگو مارادونا»، کاملا مشتاق شدم تا ناپولی را تجربه کنم، شاید موفقیت‌های دیگو را تکرار کردم؛ با حضور من، سن پائولو همیشه پر از تماشاگر خواهد بود، (کارلو) آنجلوتی سرمربی فوق العاده‌ای است اما تصمیم نهایی به خیلی چیزها بستگی دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟