نصرالله عبداللهی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم قبل از بازی با پرسپولیس گفت: استقلال در این فصل از نظر بازیکن و سرمربی یک نوع پوست اندازی داشته است. زمان می‌برد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

او افزود: من در تمرین تیم حاضر شدم و شاهد بودم بازیکنان از انگیزه بالایی برای این بازی برخودار هستند. این بازی کاری به جایگاه تیم‌ها در جدول رده بندی ندارد و شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که آماده‌تر باشد می‌تواند پیروز این مسابقه شود.

عبداللهی سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره این که اگر در بازی فردا استراماچونی نتواند نتیجه بگیرد آیا ممکن است او را تغییر دهند گفت: نتیجه نگرفتن استقلال در دیدار‌های گذشته تقصیر استراماچونی نیست، زیرا به او تیمی را تحویل دادند که هیچ کدام از بازیکنان را نمی‌شناخت و باید زمان داد تا او بتواند تیم را به خوبی جمع کند.

او افزود: پرسپولیس هم همین شرایط را دارد. آن‌ها هم سرمربی خود را تغییر داده اند، اما بازیکنان سابق این تیم بازگشتند و هماهنگی بیشتری با یکدیگر دارند، اما همان طور که گفتم این بازی کاری به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد. برخی از مواقع تیمی که ضعیف بوده است موفق شده برنده شهرآورد شود.

او در پایان صحبت هایش گفت: من امیدوارم که استقلال در بازی فردا برابر پرسپولیس موفق باشد تا بتواند با یک روحیه بسیار خوب فصل را ادادمه دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟