کتک خوردن داور فوتبال در حضور پلیس! + عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، لیگ برتر فوتسال در هفته‌های اخیر دچار درگیری‌ها و حواشی زیادی شده است و در همین راستا روز گذشته و در بازی سوهان محمد سیمای قم و حفاری اهواز شاهد حادثه تلخ و ناگواری بودیم.

بعد از ناتمام ماندن این بازی و بعد از سوت پایان مسابقه و در حضور نیروی انتظامی تعداد اندکی از هواداران حفاری به داور مسابقه حمله و وی را مورد ضرب شتم قرار دادند و جالب است که کمیته فوتسال در این باره واکنشی نشان نداده است!

رسول قلی‌زاده مدیرعامل باشگاه فوتسال محمدسیمای قم ، در مورد بازی روز گذشته تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و حفاری اهواز که به دلیل درگیری تعدادی از هواداران تیم حفاری به پایان نرسید،گفت: قبل از درگیری و حواشی در این بازی همگان شاهد یک بازی خوب و روانی از سوی هر دو تیم بودیم. از همان ابتدا و قبل از شروع این مسابقه تعداد اندکی از تماشاگران که از جای دیگری ناراحتی بودند و در سالن بازی حضور داشتند سعی کردند در این بازی اختلالاتی به وجود آورند که موفق هم شدند.

داور کتک خورده

وی در ادامه گفت: موضوع مهمی دیگری که وجود داشت من فکر می‌کنم بازیکنان حفاری کمی در این بازی عصبی بودند و هر اتفاق و هر سوتی که از سوی داور این مسابقه زده می‌شد بازیکنان این تیم نسبت به عملکرد داور اعتراض می‌کردند.

 

داور کتک خورده

 

داور کتک خورده

وی در پایان در مورد استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از کمیته فنی و سازمان لیگ فوتسال گفت: در مدت زمان حضور انصاری‌فرد ما شاهد نظم خوب و بیشتری در لیگ بودیم البته نمی‌توان از زحمات و تلاش جابری دبیر کمیته فوتسال غافل بود. در زمان انصاری‌فرد از 4 بازی که برگزار کردیم 2 بازی آن پخش مستقیم شد و این یک حرکت بسیار خوبی در لیگ برتر فوتسال امسال بود. به هر حال امیدوارم مسؤلین جدید همین دیدگاه را داشته باشند. به این دلیل که با پخش مستقیم فوتسال اسپانسرهای جدیدی پیدا می‌شود که به این رشته کمک کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟