احتمال پیوستن فن‌دبیک به رئال مادرید در ماه ژانویه

به گزارش گروه ورزشی رکنا، باشگاه رئال مادرید پس از اینکه موفق شد در این تابستان ادن هازارد را به خط میانی خود اضافه کند، در ادامه فعالیت‌ های نقل‌وانتقالاتی‌، تمرکز خود را روی جذب پل پوگبا از منچستریونایتد گذاشت اما سنگ‌اندازی‌ های این باشگاه انگلیسی آن ها را از به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی نا امید کرد.

رئال مادرید حالا نظر خود را معطوف به خرید دونی فن‌دبیک از آژاکس کرده است. در همین راستا مذاکرات بین دو باشگاه در جریان است تا راه‌حلی برای این انتقال پیدا کنند. رئالی‌ها با این هافبک 22 ساله به توافق شخصی برای عقد قراردادی 5 ساله رسیده‌اند اما مدیران باشگاه آژاکس قصد حفظ این بازیکن برای یک فصل دیگر را دارند.

طبق گزارش‌های منتشرشده، ممکن است دو باشگاه رئال مادرید و آژاکس برسر انتقال فن‌دبیک به سانتیاگو برنابئو در ماه ژانویه به توافق برسند و این هافبک هلندی از نیمه دوم فصل پیش‌رو به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شود.

فن‌دبیک که 7 بازی ملی با پیراهن هلند در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، فصل گذشته در 57 بازی 17 گل برای آژاکس به ثمر رساند و یکی از ارکان اصلی این تیم در راه رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟