والیبال انتخابی المپیک / کوبیاک: کمی عصبی بودیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تیم ملی والیبال لهستان در نخستین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای (25:15 ، 25:19 ، 25:19) تونس را شکست دهد. لهستانی‌ها در یکی از حساس‌ترین بازی‌های رقابت‌های انتخابی المپیک امروز باید به مصاف فرانسه بروند.

میشائیل کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان درمورد پیروزی تیمش مقابل تونس اظهار داشت: ما در این مسابقه تمام تصورات ذهنی خود را اجرا کردیم. قرار بود 3 بر صفر برنده باشیم و همه بازی کنند و همین اتفاق هم افتاد. بازی اول را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم و حالا برای بازی با فرانسه آماده هستیم.

وی ادامه داد: قرار بود در بازی مقابل تونس همه بازی کنند تا برای بازی‌های بعد مقابل فرانسه و اسلوونی آماده شوند. همه چیز خوب است. ما کمی عصبی شروع کردیم. نمی‌توانم بگویم استرس داشتیم، چون ما باتجربه هستیم، اما برای شروع بازی کمی عصبی بودیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان درخصوص بازی با فرانسه عنوان کرد: ما نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانیم و آنها هم به خوبی ما را می‌شناسند. سعی می‌کنیم از توانایی‌های خود استفاده کنیم و نقاط قوت حریف را خنثی کنیم. هر دو تیم قدرتمند هستند و مهارت‌ها تکلیف برنده را مشخص خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟