آمار غیر قابل باور کهکشانی‌ها در 2019

به گزارش گروه ورزشی رکنا، روند رئال مادرید در بازی های پیش فصل به بدترین شکل ممکن بوده و این تیم حتی نتوانسته در یک بازی(در جریان 90 دقیقه) نیز به پیروزی برسد. بدتر اینکه در هیچکدام از 4 بازی ای که برگزار کرده، حتی یک دقیقه هم از حریفان خود پیش نیفتاده است. رئال ابتدا 3-1 به بایرن باخت. سپس با آرسنال 2-2 مساوی کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد. در بازی سوم به شکلی باورنکردنی 7-3 مغلوب اتلتیکو مادرید شد تا یک نتیجه تحقرآمیز را کسب کرده باشد و روز گذشته نیز در آئودی کاپ مونیخ، با یک گل به تاتنهام باخت.

هرچند زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت که یک تیم فوق العاده در اختیار دارد و این روند با شروع لالیگا تغییر خواهد کرد اما نگاهی به نتایج و آمار رئال در سال 2019 نشان می دهد که باید نگران شرایط این تیم بود.

رئال در سال 2019 این حس را به هوادارانش منتقل کرده است که برای رسیدن به پیروزی توان لازم را ندارد. رئال از زمانی که در 17 فوریه بازی را به جیرونا باخت و عملا شانس قهرمانی لالیگا را از دست داد، 21 بازی برگزار کرده و تنها موفق به کسب 7 پیروزی شده، یازده بار شکست خورده و سه تساوی نیز به دست آورده است.

در دوره ای که در آن هدایت رئال به عهده سولای و سپس زیدان بوده، رئال 30 گل زده و 39 گل پذیرفته است که نشان می دهد هم در گلزنی مشکل دارد و هم انسجام دفاعی این تیم بالا نیست و در کارهای دفاعی مشکلات زیادی دارد. زیزو که از یازده مارس به رئال برگشت، در این مدت تنها 5 پیروزی کسب کرده، 7بار رئال با هدایت او مغلوب شده و سه تساوی نیز حاصل شده است.

رئال با زیدان تنها در 33 درصد بازی هایش پیروز شده است در حالی که در مقطع اول حضور او در رئال، این تیم در 149 بازی، 105 پیروزی، 28 تساوی و 16 شکست کسب کرد.

رئال امشب در دیدار رده بندی آئودی کاپ به مصاف فنرباغچه خواهد رفت و باید دید می تواند آمار ضعیف خود را اندکی بهبود ببخشد یا خیر. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟