چلسی با شکست آرسنال قهرمان لیگ اروپا شد

به گزارش گروه ترجمه رکنا و به نقل از روزنامه مارکا چاپ مادرید در شبی که آرسنالی‌ها به شدت متزلزل نشان می‌دادند، گل‌های اولیویر ژیرو و پدرو به همراه بریس ستاره مد نظر رئال مادرید در برابر تک گل الکس ایوبی نتیجه ای غیرقابل پیشبینی را در فینال لیگ اروپا رقم زد .پس از فصل 20112-2013، این دومین‌باری بود که آبی‌های لندن موفق به فتح لیگ اروپا می‌شوند. این اتفاق در حالی نخستین افتخار مائوریسیو ساری در چلسی را رقم زد که صحبت‌های فراوانی درباره خروج او از چلسی شنیده می‌شود. ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی اما که در روزهای آینده به طور رسمی به رئال مادرید خواهد پیوست با ثبت دو گل توانست خداحافظی باشکوهی با هواداران تیم آبی‌پوش شهر لندن داشته باشد.

از سوی دیگر اونای امری که با قهرمانانی‌های متعدد خود در لیگ اروپا به عنوان پادشاه این تورنمت شناخته می‌شود، درحالی نخستین شکست خود را برای اولین‌بار پس از حدود پنج‌سال در این لیگ متحمل شد که تیمش در فینال دیشب بسیار سردرگم به نظر می‌رسید. موتور گلزنی تیم امری، پیر امریک اوبامیانگ شبی بسیار آرام را پشت سر گذاشت و در نبود هنریک میختاریان که به دلایل سیاسی به باکو سفر نکرده بود، میانه میدان به طور کامل در اختیار حریف قرار داشت.

بنابراین با توجه به این نتیجه چلسی فصل آینده به عنوان سید یک در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود و آرسنالی ها نیز در همان لیگ اروپا به میدان خواهند رفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 479453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟