حرکت عجیب کاروان ذوب آهن پیش از دیدار مقابل نماینده عراق

به گزارش گروه ورزشی رکنا ؛ در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های الزورا عراق و ذوب آهن ایران باید سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه کربلا به مصاف هم بروند که دیدار حساسی محسوب می‌شود.
در این گروه ذوب آهن ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و با یک تساوی مقابل الزورا که با چهار امتیاز سوم است، صعودش به مرحله بعدی را قطعی می‌کند و در صورت تحقق این امر النصر عربستان که اکنون با ۶ امتیاز پس از ذوب آهن در رده دوم جای دارد، می‌تواند با پیروزی مقابل الوصل امارات در بازی خانگی اش همراه شاگردان علیرضا منصوریان راهی مرحله بعدی شود.
البته اگر الزورا بتواند در ورزشگاه کربلا از سد سبزپوشان دیار نصف جهان بگذرد، تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه حتی با پیروزی النصر مقابل الوصل به روز پایانی مرحله گروهی کشیده می‌شود.
در حالی که سبزپوشان آماده سفر به عراق می‌شوند، اما روادید کریستین اوساگوانا، مهاجم خارجی این تیم صادر نشد تا وضعیت او برای این بازی مبهم باشد. به احتمال زیاد مشکل آن‌ها به زودی حل خواهد شد و علی منصور می‌تواند از تمامی بازیکنانش استفاده کند.
البته وقتی تیم ذوب‌آهن به فرودگاه نجف رسید و مشخص شد که کشور عراق برای اوساگونا مهاجم خارجی ذوب‌آهن روادید صادر نکرده و این بازیکن نمی‌تواند وارد خارک عراق شود، بازیکنان و کاد فنی ذوب‌آهن به همراه سعید آذری مدیرعامل باشگاه پشت گیت فرودگاه ماندند و حاضر به عبور از مرز نشدند و گفتند ابتدا باید روادید اوساگونا صادر شود تا وارد خاک عراق شوند.
قضاوت این مسابقه برعهده دیلان پریرا سریلانکایی است و شاگردان علی‌منصور اگر مقابل نماینده عراق به یک تساوی برسند، صعودشان را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی خواهند کرد.
این دیدار روز سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۳۰ در عراق برگزار می‌شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟