صعود شاهین بوشهر و گل گهر به لیگ برتر

رکنا ورزشی : لیگ پرهیجان دسته یک دوباره به روزهای فوق العاده داغ خود رسید؛ روزهایی که نه فقط مخاطبان همیشگی لیگ یک، که همه فوتبالی ها آن را با دقت دنبال می کنند. مهم ترین اتفاقی که احتمال رخ دادن آن در بازی های امروز وجود داشت، مشخص شدن تیم های صعود کننده به فصل آینده لیگ برتر بود.

گل گهر سیرجان یک - شهرداری ماهشهر صفر

تیم گل گهر سیرجان، صدرنشین لیگ آزادگان تا پایان هفته سی و دوم، فاصله ای 4 امتیازی با تیم سوم جدول داشت. گل گهر در ورزشگاه خانگی اش میزبان شهرداری ماهشهر بود. این بازی برای تیم میهمان هم دقیقا به اندازه گل گهر حیاتی بود. شاگردان عزیز فریسات در رده انتهایی جدول لیگ یک بودند و نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز بازی مقابل صدرنشین جدول داشتند.

در ورزشگاه امام علی سیرجان تا لحظات پایانی اتفاقی که شاگردان وینکو بگوویچ انتظارش را می کشیدند، رخ نداد اما در دقیقه 94 سیرجانی ها گل برتری را زدند و دیدار تیم های گل گهر و شهرداری ماهشهر در نهایت با برتری یک بر صفر میزبان خاتمه یافت. 



نتایج سایر دیدارها هم به سود گل گهر بود. بدین ترتیب گل گهر با 55 امتیاز جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و جشن صعود را برپا کرد.


در سمت مقابل، شهرداری ماهشهر هم با این شکست 22 امتیازی ماند و با توجه به پیروزی کارون اروند خرمشهر، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.


سرخپوشان پاکدشت صفر - شاهین شهرداری بوشهر 1

دیگر مدعی صعود به لیگ برتر، در مهم ترین بازی امروز به میدان رفت. تیم شاهین شهرداری بوشهر که تا قبل از امروز 51 امتیاز داشت، باید به دیدار سرخپوشان پاکدشت می رفت. تیم تهرانی که فصل را خوب شروع کرده بود، تا هفته گذشته شانس صعود داشت اما با باخت مقابل گل ریحان، امیدهای این تیم برای لیگ برتری شدن تمام شد و تیم پاشازاده فقط می توانست به رتبه های بهتر در انتهای فصل فکر کند.


در سمت مقابل اما شاهین شهرداری در موقعیتی بسیار حساس قرار گرفته بود. شاگردان عبدالله ویسی امروز آخرین بازی فصل خود را برگزار می کردند و در هفته آینده تماشاگر جدال رقبا هستند. به همین دلیل بوشهری ها می خواستند خیال خود را در بازی امروز راحت کنند. آنها خطر جدی گل ریحان رده سومی را به شدت حس می کردند و اگر نمی توانستند سرخپوشان را شکست دهند، گل ریحان در صورت کسب هر 6 امتیاز از این دو هفته، جواز حضور در لیگ برتر را به دست می آورد.

در این بازی که با حضور هواداران پرشور بوشهری در تهران همراه بود، تیم عبدالله ویسی موفق شد با تک گل محمد محبی در نیمه دوم، حریف خود را شکست دهد و با 54 امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول مستحکم کند. با توجه به شکست گل ریحان البرز و آلومینیوم اراک، حتی با وجود یک بازی کمتر، این دو تیم شانسی برای رسیدن به شاهین شهرداری ندارند و نماینده بوشهر هم به همراه گل گهر راهی لیگ برتر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟