رییس دفتر لاریجانی باور ندارد در تیم استقلال هیچ کاره است؟! / او باز مصاحبه می کند!

به گزارش رکنا، حسن زمانی به مصاحبه های جنجالی معروف است، او در اکثر مواقعی که استقلال نیاز به آرامش داشته با مصاحبه هایش فضا را متشنج می کرد و با این اقدام صدای اعتراض اهالی رسانه و هواداران استقلال بلند می شد حالا هم دوباره در آستانه یک دیدار مهم و به نوعی سرنوشت ساز دوباره حسن زمانی مصاحبه جنجالی کرده است.

اینکه این عضو سابق هیئت مدیره استقلال چه گفته خیلی اهمیتی ندارد ولی سوالاتی وجود دارند که هواداران استقلال دوست دارند پاسخ آن را از حسن زمانی بگیرند. فارغ از عملکرد هیئت مدیره فعلی، بهتر است حسن زمانی جواب دهد چه اقداماتی در هیئت مدیره استقلال انجام داده که امروز با نبودش آن اقدام روی زمین مانده و شخص دیگری قادر به انجام آن نیست؟ چقدر پول توانست به استقلال تزریق کند که امروز با نبودش آن پول دیگر به استقلال تزریق نمی شود؟ کدام امکانات را برای استقلال مهیا کرده که حالا با نبودش آن امکانات از این باشگاه سلب شده است؟

مهمتر از همه اینها حسن زمانی بر اساس کدام معیار و شایستگی عضو هیئت مدیره باشگاه بزرگی مثل استقلال شده که الان و بعد از کنار گذاشته شدن از این باشگاه است؟ آیا توانمندی مدیریتی مهمی داشته؟ آیا در سوابقش اقدام مهمی وجود دارد؟ آیا به صرف اینکه قبلا نماینده مجلس بوده و در حال حاضر عضو ارشد دفتر رئیس مجلس است باید تا زمانی که دوست دارد عضو هیئت مدیره استقلال باشد؟

یکی از مهمترین معضلات استقلال در چند سال گذشته بدهی های فراوان این باشگاه بوده تا جاییکه استقلال تا حذف از آسیا هم پیش رفت و اگر نبود کمک دولت و وزارت ورزش و جوانان چه بسا این باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می شد، حسن زمانی بهتر است توضیح دهد چرا در زمان حضور وی در هیئت مدیره این میزان بدهی به بار آمد و نتیجه این بدهکاری بزرگ کدام مقام قابل توجهی بود که اگر استقلال بدهکار نمی شد این مقام را کسب نمی کرد؟ آیا وظیفه عضو هیئت مدیره این است که بنشیند و ببیند مدیرعامل دائم در حال ایجاد بدهی است و آیا وظیفه ندارد هزینه ها را مدیریت کند و نسبت به نتایج کسب شده پاسخگو باشد؟ آیا غیر از این است که هرگاه استقلال نتیجه نگرفت حسن زمانی کادر فنی را مقصر دانست بدون آنکه بگوید نقش خودش در این ناکامی ها چیست؟

حسن زمانی گفته هنوز عضو هیئت مدیره است چون مجمع باشگاه استقلال در صورتجلسه حکم او تاریخ انقضای عضویتش را انتهای سال 99 ذکر کرده! و تاکید کرده وزیر ورزش و جوانان نمی تواند او را از هیئت مدیره عزل کند! در خبری که سایت وزارت ورزش و جوانان از انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره منتشر کرده نوشته شده با "انتخاب مجمع باشگاه استقلال" این اعضا منصوب شده اند نه با انتخاب وزیر ورزش و جوانان! حالا سوال این است چگونه آن صورتجلسه مجمع که زمانی را تا سال 99 عضو هیئت مدیره کرده سندیت دارد ولی این صورت جلسه جدید که او را از هیئت مدیره کنار گذاشته مستند نیست؟ چطور زمانی که مجمع او را منصوب می کند قانونی است ولی وقتی برکنار کند غیرقانونی می شود؟

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در مجلس شورای اسلامی به واسطه حضورش در دفتر رئیس مجلس قطعا صاحب نفوذ است، کاش به مردم و هواداران استقلال توضیح دهد در روزگاری که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کردند باعث توصیب کدام قانون شده که بخشی از این مشکلات مرتفع شود؟ کدام مصوبه را از نمایندگان گرفته که استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه های کشور درآمدزایی کنند؟

سوالات از این دست بسیار است و کاش آقای زمانی به جای اصرار به حضور در هیئت مدیره ابتدا به آنها پاسخ دهد چرا که هواداران استقلال این حق را دارند بدانند فردی که تا این اندازه تلاش دارد در هیئت مدیره استقلال باشد کدام عملکرد را داشته که او را محق حضور در این باشگاه می کند؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 467892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟