حمله به 2 فوتبالیست معروف ایران به خاطر شعار مرگ بر آمریکا+عکس

حمید رسایی و باشگاه خبرنگاران جوان، از چهره‌ها و رسانه‌های شاخص اصولگرایان رفتار و نوشته‌های این دو ورزشکار را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. برخی از کاربران در شبکه های مجازی نیز از نوشته های پورعلی گنجی عصبانی شدند.

حمید رسایی در صفحه شخصی خود نوشت:

«در روزهای اخیر، جماعتی از دسته سلبریتی های احمق یا خائن، ادعا کرده اند که سیل اخیر، نتیجه شعار چهل ساله «مرگ بر آمریکا» بوده است و نوشته اند که ای کاش این شعار را نمی‌دادیم.

اگر بگذریم از اینکه با این استدلال سخیف، باید پرسید که دلیل سیل در خود آمریکا چیست؟ نکته دیگر سابقه تاریخی سیل و بوران سال ۵۰ است، زمانی که تا کمر در برابر امریکا خم می‌شدیم تا سواران شود، آن روز که درود بر آمریکا بر زبان مسئولان کشورمان جاری بود؟!

پ ن: بوران ایران بورانی بود که در اواسط بهمن‌ماه سال ۱۳۵۰، بخش وسیعی از ایران را به گونه‌ای در برف و یخبندان فروبرد که سرانجام منجر به مرگ بیش از ۴۰۰۰ نفر شد و به خشکسالی سیزده ساله کشور پایان داد. این رویداد بدون شک سخت‌ترین و مصیبت‌بارترین بوران در تاریخ نوشته‌شدهٔ بشر بوده‌است.

دوره‌ای از سرمای شدید و یخبندان گسترده که از چهاردهم بهمن سال ۱۳۵۰ آغاز شد. در نتیجه مردم ساکن در بیش از ۲۰۰ روستا، که راهی برای گریز از این وضعیت نداشتند، در زیر حجم عظیم برف مدفون شدند. بنابر گزارش‌های روزنامهٔ اطلاعات در همان روزها، شهر اردکان در استان فارس و روستاهای اطراف آن از جمله مناطقی بودند که بیشترین تأثیر را بر اثر بوران متحمل شدند»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

1999489_893

1999491_103

کدخبر: 466331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟