نیمار سفیر بانک ملی شد

نیمار جونیور داسیلوا، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه که سابقه بازی در بارسلونا را دارد، روز گذشته با عقد قراردادی، سفیر بانک ملی قطر شد.

سایت الرایه با انتشار گزارشی در این باره نوشت: نیمار با بزرگترین موسسه مالی در خاورمیانه و آفریقا قرارداد بست تا بازیکن برزیلی، سفیر این بانک شود. ارزش سهام این موسسه در دنیا، 4/2 میلیارد دلار است و یوسف درویش، یکی از مسئولان QNB (بانک ملی قطر) پس از عقد قرارداد با نیمار ابراز خوشحالی کرد و امیدوارست تا قیمت سهام این بانک بیشتر شود.

مسئولان این بانک در صدد هستند تا با همکاری با نیمار پیشرفت کنند و بتوانند مشتریان زیادی از سرتاسر جهان داشته باشند. نیمار سانتوس سینیور (پدر نیمار) بیان کرد که او دومین بازیکن برتر جهان در فضای مجازی با 209 میلیون طرفدار است و می تواند سفیر خوبی برای بانک ملی قطر باشد.

نیمار پس از درخشش در سانتوس برزیل به بارسلونا پیوست و عملکرد فوق العاده ای در این تیم داشت و پس از حضور در نیوکمپ با عقد قراردادی تاریخی به باشگاه پاری سن ژرمن رفت و گران قیمت ترین انتقال تاریخ فوتبال لقب گرفت و شرکت سرمایه گذاری ورزشی قطر با پرداخت مبلغی رکورد شکن هزینه این انتقال سرسام آور را تقبل کرد.

البته با احتساب حقوق سالیانه و با کسر مالیات ها در پنج سال گذشته، پاریسی ها برای نیمار حدود 500 میلیون یورو خرج کرده اند و امیدوار هستند تا سرانجام بتوانند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟