اظهارات تند امیر قلعه‌نویی درباره‌ی فغانی

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان درگفتگوی اختصاص مدعی شد برد رااز او و شاگردانش ناعادلانه گرفتند و هیچکس هم نیست با داوری که نگاه قلدرمابانه با فوتبال ایران دارد,برخورد کند.

از رسانه های اصفهان و ایران عذرخواهی می کنم

در ابتدا باید یک معذرت خواهی دارم از مطبوعات و رسانه های خوب اصفهانی که هر وقت من این جا بودم نسبت به صداقت رفتار و حرکت تیمی قلم زدن چه در ذوب آهن چه الان در سپاهان. من دیروز حال خوش نداشتم و نمی توانستم صحبت کنم. من هر وقت تیمم نتیجه نگرفته است در کنفرانس ها شرکت کردم و نتیجه دیروز هم نتیجه بدی نبود اما اتفاقات رخ داده در بازی دیروز به قدری ناامید کننده بود که اصلا شرایط خوبی نداشتم. ناعدالتی های دیروز را من تا الان ندیده بودم و به همین خاطر نمی توانستم در کنفرانس شرکت کنم.

برد را از سپاهان گرفتند

بازی خوبی بود. فیزیکی و درگیرشونده اما دروغ چرا انتظاری که از تیم خودم داشتم برآورده نشد به خصوص از جانب برخی بازیکنان که حساب ویژه ای روی آنها باز کرده بودم که در این دیدار عصای دست سپاهان شوند. واقعا در حد و اندازه های خود بازی نکردند که این هم طبیعی است . بالاخره 16 تا 17 بازی انجام دادند و تیم با افت روبرو می شود. اما در همین بازی که در اندازه های سپاهان نبودیم هم لیاقت برد را داشتیم اما برد را از ما گرفتند.

با شخص امیر قلعه نویی مشکل دارد

تعجب می کنم چرا این رفتارها با امیر قلعه نویی می شود. با تیم کار ندارند و تنها به شخص امیر قلعه نویی کار دارند. شما دقت کنید ببینید در بازی رفت سپاهان با ذوب آهن در فصل گذشته چه بلایی سر من و تیمم آوردند. بازی نساجی و سپاهان در این فصل را هم ببینید. من بازی هایی را می گویم که آقای فغانی سوت زده است. او با من مشکل دارد با شخص امیر قلعه نویی و من هم به او گفتم.

این آقا شده قلدرخانِ فوتبال ایران

به نظرم این آقا یک خودشیفتگی کاذب پیدا کرده و از بالا به پایین به همه تیم های فوتبال، بازیکنان و مربیان نگاه می کنید. خودش را قلدرخانِ فوتبال ایران می داند. هیچ کس هم جرات ندارد به او بگوید بالای چشمت ابرو است. نگاه کنید ببینید هفته قبل در قائمشهر چه جنجالی به راه انداخته است. آیا کسی بود به اشتباهات محرز او واکنش نشان بدهد.

بازیکن خارجی من می گوید داور مدام توهین می کند

بازیکن خارجی تیم من در رختکن با ناراحتی گلایه می کند که داور در زمین مدام به او توهین می کند. خارجی ها که دیگر دروغ نمی گویند، می گویند؟! می گوید در زمین توهین می کند و فحاشی. نه دپارتمان داوری نه کمیته داوران هیچ کس با او برخورد نمی کند و تنها موضعش هم امیر قلعه نویی است. وقتی هم حرف می زنی می گوید اخراجت می کنم! رفتی یک موفقیت خوب به دست آوری خب خدا پدرت را بیامرزد باید بیایی و در ایران افتاده تر باشی نه این که بیایی قلدربازی در بیاوری.

اشتباهات فغانی بر علیه من و تیمم عمدی است

این رفتارها درست نیست. واقعا باید برای فوتبال متاسف بود. ما بیشترین ضرر را کردیم و این رفتارها را هم باید تحمل کنیم. اصلا من در خصوص اشتباهات فغانی شک ندارم که از عمد این رفتارها را با من و تیم هایم انجام داده است. سپاهان با ذوب آهن که 2-0 باختیم هر دو گل به استناد کارشناسان اشتباه بود و ما را به ناحق بازنده معرفی کرد. بازی جام حذفی با نساجی که فغانی پنالتی را نگرفت و گلی که ما خوردیم روی کیانی خطا بود. من اصلا یک سئوال دارم در صحنه اخراج دو بازیکن قبل از آن تصمیم چه اتفاقی رخ داد که آن صحنه را خطا گرفت و باعث شد تا دو بازیکن به هم بتازند؟ اصلا خطایی بود که مدام با سوت های بی مورد بازیکنان را عصبی کرد.

فغانی آنالیز شود باید تا آخر فصل محروم شود

هیچ کس جرات نمی کند بیاید و این داور را آنالیز و با او برخوردی انجام بدهد. این خیلی برای من علامت سئوال بزرگی است. چطور یک داور دیگر اشتباه می کند مثلا کوپال ناظمی را چهار هفته محروم می کنید اما علیرضا فغانی اصلا آنالیز نمی شود که بخواهد محروم شود! به نظرم اگر آنالیز کنند این آقا باید تا آخر فصل محروم شود. با این اشتباهاتی که از او دیدیم تا الان هیچ داوری مثل او اشتباه نکرده است. از سپاهان – نساجی در جام حذفی بگیرید تا همین بازی هفته قبل میان نساجی و سپیدرود و یک بازی دیگر که با وجود برد سپاهان اما اشتباهات داوری او فاحش بود. این نشد فوتبال که هیچ کس جرات برخورد با اشتباهات داوری مثل علیرضا فغانی را نداشته باشد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟