اولین تصویر افشین قطبی در ایران + عکس

به گزارش رکنا، بعد از کشمکش ها و گمانه زنی های فراوان در خصوص انتخاب سرمربی جدید در فولاد خوزستان سران این باشگاه با افشین قطبی مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران به توافق رسیدند تا این پرونده جنجالی را مختومه و بایگانی کنند.

امروز روز ویژه ای برای شهر اهواز است. شهری که ۳ بار میزبان جشن قهرمانی لیگ بوده تا از این حیث پس از تهران و اصفهان، سومین شهر ایران به شمار برود، امروز قرار است از سرمربی یکی از قهرمان های غیر اهوازی ادوار گذشته لیگ برتر میزبانی کند تا سکان هدایت چهارمین تیم پرافتخار لیگ را سرانجام به صاحب اصلی برسد.

افشین قطبی سرمربی پرسپولیس در لیگ هفتم و همچنین سرمربی پیشین تیم ملی ایران حدود ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز وارد شهر اهواز می شود تا ضمن ملاقات با مدیران باشگاه فولاد قرارداد رسمی خود را با سرخ پوشان جنوب ایران امضا کند.

باشگاه فولاد که در مدت ۴ ماه سپری شده از لیگ هجدهم مشکلات و حواشی مختلفی را پشت سر گذاشته، بعد از حضور سه سرمربی مختلف روی نیمکت این تیم سرانجام به جمع بندی نهایی رسید و تصمیم گرفت هدایت تیم را به یک مربی بزرگ و خوشنام بسپارد. در همین راستا مذاکرات با قطبی انجام شد و با وجود برخی مشکلات خانوادگی او، سرانجام طرفین به توافق رسیدند.

فولادی ها حالا پس از افتتاح ورزشگاه فولاد آره‌نا و کسب ۴ امتیاز از دو بازی اخیر، آماده این روز بزرگ و مهم هستند. همه اعضای باشگاه فولاد مثل هواداران این تیم بی صبرانه منتظر رسیدن پرواز افشین قطبی هستند؛ کسی که در تنها فصل کامل خود در لیگ ایران یک قهرمانی به دست آورده و تصاویر پروازهای خوشحالی اش از ماندگارترین قاب های مربیان تاریخ لیگ است.

نشستن پرواز قطبی در فرودگاه اهواز، بهترین شروع ممکن را برای فولادی ها رقم می زند و آنها را به یک استارت دوباره در فوتبال ایران امیدوار می کند. مردی که صبح امروز بعد از اقامت کوتاه در پایتخت و استراحت چندساعته بعد از مسافرت طولانی راهی فرودگاه مهرآباد شد تا با پرواز ظهر راهی اهواز شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟