هجوم هواداران بوکا و ریور برای خرید بلیت فینال برنابئو

به گزارش رنا، در کمتر از 24 ساعت، 150 هزار درخواست خرید بلیت ارسال شده که دو برابر ظرفیت برنابئو است. پیدا کردن بلیت بازی مثل یافتن گنجی ارزشمند و گمشده است و کنفدراسیون آمریکا جنوبی، فدراسیون اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، هر سه این بازی را سازمان دهی خواهند کرد و مسئول فروش بلیت خواهند بود.

بیشتر درخواست ها از مهاجران آرژانتینی ساکن در اسپانیا بوده که فرصتی بی نظیر در اختیارشان قرار داده شده تا در جایی خارج از آمریکا جنوبی، شاهد سوپرکلاسیکو حساس و دیدنی در فینال کوپا لیبرتادورس باشند.

71 هزار آرژانتینی برای این بازی درخواست کرده اند که 9 هزار نفر از آنها در مادرید زندگی می‌کنند. همچنین درخواست پوشش رسانه ای نیز بی نظیر بوده است. علاوه بر رسانه های آمریکا جنوبی و آرژانتینی، رسانه های اروپایی نیز استقبال گسترده ای از این بازی نشان داده اند.

همچنین تعداد افرادی که از آرژانتین به اسپانیا سفر خواهند کرد، مطمئنا کم نخواهد بود. خطوط هوایی ایر یوروپا و ایبریا ایرلاینز با درخواست بسیار زیاد بلیت هواپیما برای سفر از آرژانتین به اسپانیا روبرو شده اند و از دولت درخواست کرده اند که تعداد پروازها را بیشتر کنند.

سفر مستقیم از آرژانتین به اسپانیا، بین 1600 تا 2400 یورو هزینه خواهد داشت، هر چند می‌توان به طرق دیگر، با 750 یورو نیز این سفر را انجام داد. در این دیدار، سطح امنیت بسیار بالا خواهد بود تا هیچگونه مشکلی برای هیچ کدام از دو تیم و روند بازی پیش نیاید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟