مورینیو: مثل سرالکس نمی‌توانم بهترین‌‌ بازیکن‌ها را بخرم

به گزارش رکنا، مورینیو در تلاش برای توضیح علت مشکلات اخیر تیمش منچستریونایتد می‌گوید باشگاه‌های بزرگ و ثروتمند دنیا توانایی سابق خود برای خرید هر بازیکنی که اراده می‌کردند را از دست داده‌اند و به همین خاطر است که دچار مشکل شده‌اند.

به عنوان مثال یونایتد در گذشته برای جذب مایکل کریک و دیمیتار برباتوف، تاتنهام را تحت فشار گذاشت و موفق شد این دو را یونایتدی کند. ولی مورینیو می‌گوید او نمی‌تواند مثل آن روزها دست روی مهره‌ای باارزش تاتنهام مثل هری کین، دله آلی یا کریستین اریکسن بگذارد و آنها را به اولدترافورد بیاورد.

مورینیو که پیش از سفر به ساوت‌همپتون برای دیدار با این تیم که امشب برگزار خواهد شد با خبرنگاران صحبت می‌کرد در این باره گفت:" آیا منچستریونایتد به خاطر تاریخش و ابعاد امروزش، بزرگتر از تاتنهام است؟ ولی آیا این بزرگی باعث می‌شود که شما بتوانید بهترین بازیکنان تاتنهام را خریداری کنید؟ نه، چون آنها را نمی‌فروشند. بله، چون بسیار قدرتمند شده‌اند و می‌توانند جواب نه بدهند".

مورینیو در ادامه گفت:" چند سال پیش بهترین بازیکن تاتنهام که بود؟ کریک. چند سال بعد بهترین بازیکن تاتنهام که بود؟ برباتوف. ولی آیا ما امروز می‌توانیم به آنجا برویم و هری کین، دله آلی و اریکسن را به اولدترافورد بیاوریم؟ نه، به هیچ وجه. پس حالا کدام قوی‌تر هستیم؟ آنها یا ما؟".

مورینیو از زمانی که سکان هدایت یونایتد را بدست گرفته چیزی در حدود 382 میلیون پوند هزینه کرده، در حالیکه رقیب همشهری شیاطین سرخ، منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا برای نوسازی تیم خود که فصل گذشته قهرمانی لیگ برتر را بدست آورده تنها در یک فصل نقل و انتقالات 525 میلیون پوند هزینه کرده است.

یونایتد در حال حاضر در جدول لیگ برتر در رتبه‌ی هفتم ایستاده و 14 امتیاز با تیم صدرنشین، منچسترسیتی فاصله دارد. یونایتد با تیم انتهای جدول، فولهام هم تنها 13 امتیاز فاصله دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟