۱۴ سال زندان به خاطر حمله به اتوبوس تیم معروف فوتبال + عکس

سرگئی ونرگلد، فرد ۲۹ ساله‌ای که در سال ۲۰۱۷ به اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال بوروسیا دورتموند حمله کرده بود، به اتهام اقدام به قتل Murder به ۱۴ سال زندان Prison محکوم شد.

تیم بورسیا دورتموند اواخر فروردین ۱۳۹۶ در چارچوب دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف موناکو فرانسه می‌رفت. یک ساعت پیش از آغاز این بازی رسانه‌های آلمانی از وقوع انفجار نزدیک اتوبوس تیم بورسیا دورتموند خبر دادند که قصد عزیمت به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک را داشت. پلیس Police آلمان پس از بررسی‌های اولیه از وقوع سه انفجار خبر داد که مصدومیت مارک بارتا، بازیکن بورسیا دورتموند و اعزام او به بیمارستان را به همراه داشت.

در ادامه پلیس آلمان در ارتباط با این پرونده مردی با نام سرگئی ونرگلد که اصالتی آلمانی - روسی داشت را به خاطر تلاش برای کشتن Killing اعضای تیم فوتبال دورتموند و کادرفنی این تیم بازداشت کرد. رسانه‌های آلمانی در همان موقع گزارش داد انگیزه فرد مظنون از انجام این کار مالی بوده نه تروریستی و اگر به هدفش یعنی کشتن اعضای تیم فوتبال دورتموند می‌رسید، رقم ۳.۹ میلیون یورو نصیبش می‌شد.

این بازی در نهایت با یک روز تأخیر برگزار شد و دورتموند با نتیجه ۲ بر یک مغلوب موناکو شد و در بازی برگشت هم ۳ بر یک برابر نماینده فرانسه تن به شکست داد تا در مجموع با نتیجه ۶ بر ۳ شکست بخورد و از دور رقابت‌ها کنار برود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

1882491_301

کدخبر: 440528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟