بازیکنان پرسپولیس از اشتباه دروازه‌بان پیکان به خوبی استفاده کردند

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل پیکان در گفتگو با خبرگزاری برنا، گفت: سرخپوشان بازی خوبی مقابل پیکان انجام دادند و توانستند به سه امتیاز بازی برسند. قرمز ها در نیمه دوم توانستند از اشتباه دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان استفاده کنند و به گل برسند.

وی ادامه داد: پیکان در نیمه نخست توانست بازی بهتری نسبت به پرسپولیس داشته باشد اما در نیمه دوم این برانکو بود که توانست برنده نیمه مربیان شود و به دو گل برسد. پرسپولیس به این سه امتیاز نیاز داشت و شاگردان برانکو امسال هم قهرمان لیگ هستند.

درخشان با تاکید بر اینکه خستگی بازیکنان پرسپولیس از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا بسیار مشهود است، افزود: معتقدم قرمز ها با ریکاوری خوب به راحتی می‌توانند در دیدارهای عقب افتاده لیگ برتر به امتیازات لازم برسند. البته امسال تیم‌های دیگر هم به آمادگی لازم رسیدند و پرسپولیس کار راحتی در لیگ برتر ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: برانکو تا پایان نیم فصل اول می‌تواند از جوانان تیم استفاده کند. در دیدار با پیکان جوانان پرسپولیس توانستند به این تیم کمک کنند تا امتیاز از دست رفته برای سرخپوشان بازگردد. در نیم فصل دوم هم بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند و پرسپولیس طوفانی را شاهد خواهیم بود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟