کمیته فنی استقلال دقیقا چه می کند؟!

2 ماه از تشکیل کمیته فنی استقلال Esteghlal تهران می گذرد و آبی ها هنوز در روزهای بحرانی قرار دارند، کمیته ای که مشخصا برای یاری تیم نفس بریده شفر تکشیل شده بود، اما هرگز برای تیم بی جان و حاشیه زده آنها کارآمد و موثر ظاهر نشد!

اعضای کمیته فنی استقلال تهران چه کسانی بودند؟! پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مجید نامجو مطلق، مجید رضایی و امیدرضا روانخواه! 5 مردی که قطعا فقط می توان به کارنامه و رزومه یک نفر از آنها فقط اکتفا کرد و دیگر موارد را می توان به عنوان گزینه های سیاهی لشگر به حساب آورد، چرا که به هیچ عنوان آنها رزومه ای موفق در زمینه مسائل فنی ندارند.

در طول این مدت 2 ماهه که کمیته فنی دائما با وینفرید شفر در تکاپو بوده است و ساعت ها را صرف برگزاری جلسات مثلا منظم کرده است، آبی ها ذره ای پیشرفت را شامل نشده اند! حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ناکامی بزرگ در جام حذفی و روزهای کاملا نا امید کننده در لیگ برتر، حاصل تلاش های بی وقفه کمیته فنی آبی ها و حضور توامان با مصاحبه هایشان بوده است!

در 9 دیداری که استقلال در حضور کمیته فنی برگزار کرده است، آبی ها 2 شکست و 4 تساوی و 3 پیروزی را کسب کرده اند! رکورد بسیار بد 7 گل خورده و 9 گل زده! نکته جالب اینجاست که هیچ کس در این مدت از کمیته فنی نپرسیده است آقایان چه می کنید؟ دقیقا وظیفه تان چیست؟ شفر که بدون شما موفق تر هم به پیش می رفت! منفعت حضورتان در باشگاه چیست؟! ترساندن کادر فنی؟!!

بیشترین اتفاقی که از سوی کمیته فنی استقلالی ها در این مدت شکل گرفته است، مصاحبه بوده است! آنها قبل بازی، در حین بازی، پس از بازی، در حال تمرین، در جلسه و در خانه و در دیزی سرا دائما مشغول مصاحبه اند " ما خوبیم، همه خوبند، شما هم خوبید، آنها هم خوبند" پس احتمالا این ما هستیم که سخت دچار مشکل هستیم!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟