خواهران ایرانی – آمریکایی تیم ملی در یک قاب

ویدا و کیمیا رعیت که در ایالت تگزاس آمریکا متولد شده اند و در این ایالت فوتبال بازی می کنند با دعوت کتایون خسرویار در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شدند و در بازی با لا ئوس و میانمار تیم ملی را همراهی کردند و البته در پایان هم جشن صعود به دور بعدی را گرفتند. این دو بازیکن بعد از پایان بازی ها از میانمار راهی آمریکا شدند تا به تحصیل و فوتبال خود ادامه دهند.

دعوت از بازیکنان ایرانی الاصل که در آنسوی مرزها فوتبال می کنند در سال های اخیر بسیار پر رنگ بوده و ابتدا این کارلوس کی روش بود که با آغوش باز این بازیکنان را به حضور پذیرفت. هر چند پیش از کارلوس کی روش، افشین قطبی زمینه ساز حضور فریدون زندی در اردوی تیم ملی بود.

البته اینروزها تیم ملی این قدر بازیکن خوب در تیم های داخلی و خارجی دارد که کارلوس کی روش برای دعوت از بازیکنان و هم چنین تعیین ترکیب تیم با چالش مواجه می شود و می شود گفت پیدا کردن بازیکنان ایرانی در آنسوی مرزها و دعوت از آنها برای حضور در اردوی تیم ملی فراموش شده است و دیدید که اخیرا کارلوس کی روش از حضور دانیل ارزانی در تیم ملی استرالیا به راحتی گذشت.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟