آخرین وضعیت مصدومان فولادخوزستان/ "استان" ماندنی شد

پس از اینکه برخی از رسانه‌ها از مذاکرات مدیران باشگاه فوتبال فولاد خوزستان با گزینه‌های مختلف داخلی برای جایگزینی ایلی استان سرمربی رومانیایی این تیم خبر داده بودند، طبق شنیده‌ها مدیران این باشگاه قصد ندارند سرمربی تیمشان را اخراج کنند و ایلی استان به کار خود به عنوان سرمربی در این تیم ادامه خواهد.

بازیکنان تیم فوتبال فولادخوزستان پس از دیدار مقابل استقلال Esteghlal خوزستان به درخواست ایلی استان ۲ روز به مرخصی رفته بودند امروز بعد از ظهر و از ساعت: ۱۶:۳۰ تمرینات خود را زیر نظر این مربی برای بازی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیگیری خواهند کرد.

همچنین بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم برای برگزاری این دیدار روز جمعه به آبادان سفر خواهند کرد و یک برنامه تمرینی را دراین شهر خواهند داشت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که از ابتدای فصل با مصدومیت بازیکنان کلیدی مواجه بوده است امروز و پس از پایان تمرینات مشخص خواهد شد که کدام یک از مصدومان این تیم به بازی مقابل صنعت نفت آبادان خواهد رسید.

تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان روز شنبه (۱۲ آبان) در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت: ۱۶:۴۵ در استادیوم خالی از تماشاگر تختی آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟