خلعتبری: یحیی را مجبور کردند برود

هافبک مهاجم تیم فوتبال پدیده در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در مورد خداحافظی یحیی گل محمدی از تیم گفت: مسئولین توجه نکردند تا سرمربی تیم جدا شود؛ شب گذشته در پرواز با آقای گل محمدی بودم. متاسفانه از این اتفاق ناراحت هستیم.

بازیکن باتجربه پدیده با اشاره به بدقولی هایی که از سوی مسئولین مشهدی صورت گرفته است، ادامه داد: با تیمی که صدر جدول است و کادر فنی بسیار خوب و پرتلاشی دارد، کاری کردند که سرمربی مجبور شد قطع همکاری کند. ولی هنوز هم دیر نشده است و مسئولین به فکر باشند که گل محمدی ادامه دهد. اگر گل محمدی جدا شود، روحیه تیم و بازیکنان از دست می‌رود و اگر چنین اتفاقی بیفتد، مسئولین باید جواب بدهند.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا گل محمدی برای جدایی تصمیم جدی گرفته است، تاکید کرد: آقای گل محمدی خیلی ناراحت بود؛ چون هیچ یک از قول ها و وعده هایی که به او داده شده، عملی نشده است. تا حالا هم به خاطر تیم و بازیکنان ماند. ما هم خیلی ناراحتیم و مشکلات زیادی داریم؛ ولی به خاطر مردم مشهد ادامه می دهیم. شاید عده ای دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد و از پیروزی هایی که به دست می آوریم، ناراحت هستند. تا حالا 10،15 درصد پول به ما داده اند. خیلی از بازیکنان از سال‌های گذشته 50 درصد طلب دارند. سه هفته دیگر نیم‌فصل است. پارسال این اتفاقات در مشهد افتاد که طبیعی بود؛ چون حداقل از اول فصل شروع نمی‌شد. ولی الان فضا سرشار از حرف و حدیث و وعده شده است. ما بازیکنان معمولا اعتراض نمی کنیم؛ ولی شرایط خیلی سختی داریم و اگر آقای گل محمدی هم برود، تیم روحیه اش را به طور کلی از دست می دهد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟