نعمتی: السد را تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم

سیامک نعمتی یک روز پس از گل تاریخی ای که برای سرخپوشان ثبت کرد و موفق شد نقش مهمی در رسیدن پرسپولیس به آسیا داشته باشد، گفت: بازی خیلی خوب بود و خدا را شکر موفق شدیم بعد از اینکه متاسفانه گل را خوردیم به بازی برگردیم و اینکه من گل زدم قشنگ نیست؛ فکر می کنم همه در این گل سهیم بودند و من زحمات بقیه را به گل تبدیل کردم. از این بابت خیلی خوشحالم، امیدوارم بتوانیم در فینال هم به همین شیوه کار کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس در مورد شادی بعد از گلش توضیح داد: بعد از اینکه گل زدم، حالم دست خودم نبود؛ اینقدر جو ورزشگاه خوب بود که داشتم با مردم خوشحالی می کردم و گل زدنم را فراموش کردم و من هم داد و بیداد می کردم و با مردم خوشحالی می کردم. اینقدر جو ورزشگاه خوب بود که با مردم خوشحالی می کردم. امیدوارم در فینال هم برنده شویم تا باز هم اینطوری خوشحالی کنیم.

نعمتی در مورد تقابل با بونجاح و رفاقتی که با این بازیکن دارد، توضیح داد: بعد از بازی رفت در قطر با حامد اسماعیل و بغداد آشنا شدم که پسرهای بسیار خوبی هستند. در زمین اما رفاقتی وجود ندارد و این را ثابت کردیم. السد تیمی بوده که مقابلشان خوب بازی کردم. یک بازی ذخیره و سه بازی فیکس. یک مساوی، یک باخت و دو برد فکر می کنم نتیجه خوبی باشد.

وی در مورد گلزنی به السد و اینکه احتمالا این تیم خاطره بسیار خوشی در ذهنش برای همیشه باقی خواهد گذاشت، توضیح داد: دقیقا السد تا آخر عمر در ذهنم باقی خواهد ماند، اولین گلم را در آسیا مقابل این تیم زدم و در بازی قبلی روی پاس محمد تاثیر کوچکی گذاشتم و این بازی هم گل زدم. امیدوارم بقیه تیم ها هم برایم همینطوری باشند.

سیامک نعمتی در پاسخ به این سوال که به پرسپولیس اعتمادی برای نتیجه گرفتن وجود نداشت و چطور می شود که این تیم نتیجه می گیرد، اضافه کرد: فکر می کنم اول سال بهترین هوادار پرسپولیس هم فکر نمی کرد، چنین نتیجه ای بگیریم؛ همه فکر می کردند در لیگ خوب نباشیم و در لیگ قهرمانان هم حذف شویم ولی خدا را شکر که زحمت کشیدیم و روی پایمان ایستادیم.

هافبک سرخپوشان در مورد حضور برشام در دروازه و اینکه چرا توپ های پرسپولیسی ها در قاب دروازه قرار نمی گرفت، بیان کرد: فکر می کنم اگر بازیکنان ضربات بازی های قبلی را می زدند، فرقی نمی کرد چه گلری در دروازه باشد. شناخت داشتیم که گلرشان ضعیف است ولی زیاد موقعیت نداشتیم.

نعمتی در مورد پاس منشا و تاثیری که چند فصل بازی با هم در هماهنگی این دو داشته، افزود: عالی بود. پاس خیلی خوبی که فقط می توانستم آن را گل بزنم. من و منشا چند سال است که با هم بازی می کنیم و خیلی بهتر همدیگر را پیدا می کنیم.

بازیکن 24 ساله پرسپولیس در مورد اینکه قول می دهد تیم به فینال برسد و اینکه تیم دوست دارد در فینال با چه تیمی بازی کند، اینگونه حرف هایش را خاتمه داد: تا اینجا هم قول ندادیم ولی تمام تلاشمان را می کنیم که برنده بازی باشیم و برایمان فرقی نمی کند که کره یا ژاپن به فینال برسند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟