بلیت پرسپولیس - السد؛ یک میلیون تومان!

از ساعت 9 صبح امروز باشگاه پرسپولیس فروش الکترونیکی بلیت بازی با السد را آغاز کرد و در کمال تعجب از ساعت 9:06 پیغام عدم موجودی بلیت بر روی سامانه نقش بست! این در حالی بود که بسیاری از هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی از نبود بلیت ناراضی بودند و نسبت به این موضوع شکایت داشتند.

شایعاتی درباره فروش مرحله ای بلیت یا فروش در ورزشگاه هم به میان آمد اما باشگاه پرسپولیس صراحتا اعلام کرد که هواداران تنها به صورت اینترنتی می توانند بلیت تهیه کنند!

حال در چنین شرایطی هوادارانی که موفق به خرید بلیت شده اند، با ارقامی عجیب و غریب بلیت هایشان را به فروش گذاشته اند. در سایت های مختلف قیمت بلیت تا یک میلیون تومان هم به فروش گذاشته شده و این در حالی است که قیمت گران ترین بلیت 35 هزار تومان است!

فقدان شیوه درست برای شناسایی هواداران و عدم تطبیق کارت ملی با متقاضی ورود به ورزشگاه باعث شده تا سودجویان بتوانند به راحتی بازار Store سیاه ایجاد کنند و سود چند برابری به جیب بزنند.

البته نمی توان چنین ارقام نجومی را باور کرد و بعید است کسی چنین هزینه ای را برای تماشای این بازی کند اما در عین حال باور این که تمام بلیت ها به فروش رفته اند نیز برای هواداران پرسپولیس سخت است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟