میلاد دخانچی، مجری برنامه «جیوگی» درباره شایعاتی که درباره خداحافظی عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما شنیده می‌شود، در کانال تلگرامی خود نوشت:

«خبرها حاکی از اتخاذ یک سیاست جدید مبنی بر قطع همکاری سازمان صدا و سیما با عادل فردوسی‌پور است؛ سیاستی که مدیران این مجموعه را با وضعیت بغرنجی روبرو کرده است.

از طرفی عدم تمکین به چنین سیاستی قطعا پرهزینه خواهد بود و از طرف دیگر اعمال این سیاست به معنی قبول فشار از سمت فرهنگ عامه بوده، مخصوصا در زمانی که، درست یا غلط، مدیریت شبکه سه با برندینگ «جوانگرانی حزب اللهی» عجین شده و تصمیماتی این چنین به قدرت سخت نهادهای حاکمیتی اضافه کرده و به همان میزان از نفوذ نرم و مردمی اصولگرایان بیش از پیش کم خواهد کرد.

پیشنهاد می‌شود ریش سفیدان وارد گود شده سعی کنند مشکل را حل کنند چرا که در شرایط کنونی، جامعه احتیاج به آرامش و ثبات دارد و قطعا جنجال بر سر فوتبال به نفع مدیریت فضا نیست.

این قطعا به معنی نفی ضعف‌ها و اینکه سازمان صدا و سیما به بازنگری حرفه‌ای خود در تمام شئون از جمله پرداخت به فوتبال نیاز دارد نیست؛ نکته شرایط کنونی و فرایند اعمال یک سیاست است.»خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟