تیم های فوتبال پدیده و فولاد فردا در شهر مشهد هفته نهم رقابت های لیگ برتر را آغاز می کنند. این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که حدود دو هفته پیش هم در چارچوب جام حذفی با هم روبرو شدند. در آن دیدار پدیده موفق شد بازی باخته را 3 بر 2 به نفع خود به پایان ببرد و سرانجام میهمان سخت کوش را حذف کند.

اما این اتفاق، یعنی بازی های پشت سر هم با یک تیم در لیگ و جام حذفی برای شاگردان گل محمدی مسئله تازه ای نیست. آنها در مرحله قبلی جام حذفی هم چنین چالشی را تجربه کردند.

یک ماه پیش همین تقارن به شکل دیگری برای پدیده به وجود آمد. در روز هشتم شهریور ماه و در چارچوب هفته ششم لیگ، تیم پدیده در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و توانست میزبان خود را 2 بر یک شکست دهد. دقیقا 14 روز بعد از این دیدار، دوباره جدال ذوب و پدیده در همان ورزشگاه فولادشهر تکرار شد، این بار در جام حذفی. جالب اینجا بود که باز هم نتیجه بازی لیگ رقم خورد و گل محمدی به شکلی مشابه، تیم امید نمازی را شکست داد.

حالا تیم فولاد پس از یک ماه، باید اتفاقی مشابه ذوب آهن را تجربه کند و باید این بار دید فولادی ها هم مثل ذوب دومین شکست متوالی را از پدیده می خورند، یا موفق به ثبت نتیجه ای بهتر و جبران شکست دیدار گذشته مقابل این تیم می شوند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟