احتمالات عدم سقوط آلمان از مرحله گروهی لیگ ملت‌ها

شاگردان لوو در صورتی می‌توانند از گروه‌شان صعود کنند که هلند بازی بعدی‌اش در مقابل فرانسه را شکست خورده و مانشافت بتواند روز نوزدهم نوامبر در خاک خود، در شهر گلنزل‌کیرشن، نارنجی‌پوشان را شکست دهد.

یا اگر هلند در بازی بعدی خود مقابل فرانسه به تساوی برسد و ژرمنها موفق شوند روز نوزدهم نوامبر هلند را با اختلاف بیشتر از سه گل شکست دهند باز هم می‌توانند از گروه‌شان صعود کنند.

این در حالی است که اوکراین اولین تیمی شد که صعود خود را به مرحله‌ی بعدی لیگ ملتهای یوفا قطعی کرد. اوکراین که در لیگ ب این رقابتها در گروه 1 با جمهوری چک و اسلواکی همگروه بود روز سه‌شنبه با پیروزی 1-0 مقابل جمهوری چک از سه بازی خود به 9 امتیاز دست یافت تا صعود خود را به مرحله‌ی بعدی قطعی کند.

از این گذشته تا کنون لهستان و ایسلند هم تنها تیم‌هایی هستند که حذف‌شان از این رقابتها قطعی شده است. لهستان روز یکشنبه‌ی این هفته با شکست 1-0 مقابل ایتالیا از بالاترین لیگ این رقابتها لیگ A سقوط Fall کرد. ایسلند هم دومین تیمی بود که از لیگ A این رقابتها حذف شد. ایسلند که در جام ملتهای اروپای 2016 به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی رسیده بود روز دوشنبه در ریکیاویک مقابل سوئیس 1-0 شکست خورد تا به سه شکست پیاپی از گروه 2 لیگ A رقابتها سقوط کند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟