شفر – دایی؛ به دنبال اولین برد در دومین تقابل

دیدار روز جمعه دو تیم سایپا و استقلال Esteghlal در ورزشگاه تختی، دومین تقابل علی دایی و وینفرد شفر در فوتبال ایران خواهد بود.

در اولین تقابل این دو سرمربی، شفر در ورزشگاه آزادی Freedom میزبان نارنجی پوشان سایپا با حضور علی دایی بود و در شرایطی که استقلال فاصله زیادی تا کسب برد در این دیدار نداشت، تیم شفر در لحظات پایانی برد را با مساوی عوض کرد و علی دایی موفق شد تیم شفر را در خانه متوقف کند. استقلال فصل گذشته در بهترین فرم خود برابر تیم دایی به میدان رفت و متوقف کردن استقلال در خانه برای دایی یک نتیجه بسیار خوب بود.

شفر و دایی روز جمعه در شرایطی برابر یکدیگر برای دومین مرتبه قرار می گیرند که این بار تیم دایی وضعیت بهتری دارد و با 3 امتیاز بالاتر از استقلال در جدول قرار گرفته است.

این برتری البته خیلی مستحکم نیست و با توجه به تفاضل گل بهتر استقلال، کسب یک پیروزی با حداقل اختلاف می تواند استقلال را به رتبه ای بالاتر از سایپا برساند. از سوی دیگر آبی پوشان برای رسیدن به رتبه های بالای جدول در این دیدار محکوم به برد هستند و شفر هر سه امتیاز را می خواهد.

دایی نیز برای ادامه شروع خوب خود در لیگ برتر تلاش می کند و قصد دارد مانند سال گذشته سایپا را در رتبه های بالای لیگ نگه دارد و برای کسب اولین برد برابر شفر انگیزه های زیادی دارد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟