خبر مهم برای هواداران پرسپولیس؛ اعلام زمان بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و السد

تیم فوتبال پرسپولیس ایران روزسه شنبه (۱ آبان ۱۳۹۷) میزبان تیم فوتبال السد قطر در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ خواهد و بی شک تلاش زیادی برای صعود به فینال این رقابت‌ها انجام خواهد داد.

از سویی نیز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در این مرحله از رقابت‌های در صورتی که بتواند هوداران خود را به ورزشگاه ۸۰ و چند هزار نفری آزادی Freedom بکشاند می‌تواند رقمی میلیاردی به جیب بزند. قیمت بلیت‌های ورزشگاه آزادی در قسمت جایگاه ۳۵ هزارتومان، روبه روی جایگاه ۳۰ هزار تومان و برای قسمت‌های پشت دروازه و طبقه دوم این ورزشگاه نیز مبلغ ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. در مجموع این رقم با فروش بلیت بیشتر از ۱ میلیارد تومان خواهد شد و با احتساب پاداش ۲۵۰ هزار دلاری تیم فوتبال پرسپولیس در صورت صعود به فینال رقابت‌ها این رقم به بیشتر از ۴ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

همچنین باید افزود بلیت فروش دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نود ارومیه که روز پنجشنبه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، در سامانه فروش الکترونیک فروش بلیت دیدار‌های فوتبال انجام خواهد شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟